Superhete-mensentopic

Waarom kun jij nou wel foto’s vinden waar hij er geweldig uit ziet? Ik kwam alleen van die net niet foto’s tegen. Maare zo is hij ook echt :heart_eyes::heart_eyes:

2 likes

Pff dan heb ik vast niet goed gekeken, haha. Maar bedankt voor de toevoeging :wink: ga weg van jou ook eens kijken.

Oh en deze man uit Chasing Liberty

613c8a7a9efe25121ecc7f7d738828bb--matthew-goode-downton-abbey-matthew-william-goode

Images_(22)
En deze is echt :heart_eyes::drooling_face:

2 likes

Yessss medestanders! In Wat is dan liefde is hij echt leuk🥰 en in Ramses! Mijn vriendinnen snappen nooit wat ik in hem zie. Zag hem op het toneel: een klein leven. ook prachtig.

2 likes

Mijn vriendinnen snappen mijn Maarten liefde ook nooit :sweat_smile:. Het is ook echt z’n stem die het 'm doet :heart_eyes:

4 likes


:heart_eyes:

9 likes

Ik kijk momenteel friends terug en young Chandler Bing :heart_eyes:

6 likes

Nice. Wie is het?

Can Yaman, een Turkse acteur. Kende hem ook niet, maar zag een trailer voorbij komen waarin hij speelt. Een goede reden om te gaan kijken… :wink:

1 like

Ik ben het nieuwe seizoen van The Sinner aan het kijken en ga erg goed op Matt Bomer

17 likes

White collar was ook top, dankzij hem :heart_eyes:

3 likes


Belgische politieker Georges-louis Boucher, voorzitter van MR. :slight_smile:

18 likes

Het is zo nen eikel maar would do! Die foto met zijn tattoo is raar :stuck_out_tongue:

Haha waar slaat die 2e foto op dat die tattoo zo expliciet in beeld moet? Wil hij daar een statement mee maken?

@Daelyss @Jumpsuit haha dat was denk ik voor een artikel dat ging over zijn job als politieker en het hebben van tattoo’s.

1 like


Matteo van der Grijn

Die stem :heart:

10 likes

Ik vind het dubbel met hem. Een deel van mij vind hem knap en aantrekkelijk en een deel van mij vind hem viezig. Zo’n type dat zich een week niet doucht, slaap in de ogen heeft en naar zweet walmt.

6 likes

Ohhh yessss ik kon me ook helemaal vinden in die vrouw die naaktfoto’s van hem ging maken ipv wegrennen voor haar leven :joy:

Ohh en mijn vriend en ik moesten nog lachen toen die vriendin van hem zwanger was van een baby, en toen zei ik:’ Ohhh joh als Matt Boomer een baby krijgt, is het eigenlijk een baby Boomer’ hahaha kutgrap i know😂

8 likes

Haha nou vind hem niet per se viezig maar wel heel wisselend per film/serie. Ik zag gisteren een fragment van Gek van Geluk (geen aanrader, super slechte film) en toen dacht ik er ineens aan dat ik hem wel een hete man vind. Maar nadat ik dit hier gepost had keek ik nog een stukje verder van die film maar daar deed 't me heeeeelemaal niets.

Hahahaha ja same, volkomen begrijpelijk :joy: En kan nu sowieso niet meer aan deze man denken zonder aan z’n hypothetische kind te denken, thanks!

1 like

Uit de serie Ingobernable😍

2 likes