Wat je even kwijt wil #40

Welk spel is dit?

Wtf, mijn halve buurt heeft zich verenigd ofzo. Mijn buren hebben een grote bbq, staan ook allemaal fietsen in onze steeg buiten hun tuin. En de straat hierachter lijkt een burenfeest te hebben met allemaal sta-tafels op de parkeerplekken voor hun huizen met muziek en veel mensen :face_with_raised_eyebrow:

Als je een lidl in de buurt hebt de oranje ijsjes met passievrucht. Beste ooit

7 likes

Ik ben gegaan voor Liuk en regenboogijsjes omdat die er grappig uitzagen. Volgende keer weer wat anders proberen ::slight_smile:

1 like

Ik moet zo werken en moet nu een lange broek aan. Nooooo

Pep Guardiola weer op mijn tv vanavond! Ik ben klaar voor Manchester City - Real Madrid

3 likes

Ik ergerde me aan de muziek van de buren maar heb een goede oplossing gevonden namelijk zelf ook ff muziek opzetten

1 like

Festini aarbeienijsjes. M’n fave

1 like

Twister Mini! (waterijs met beetje softijs swirls)

6 likes

Een like was niet genoeg. Deze zijn eeeeecht zo lekker :heart:

1 like

Ik vind de Redband drop-fruit duo ijsjes heel lekker!

2 likes

Ok nu speel ik dit ook. Waarom vind ik dit wel leuk en opruimen irl niet? :thinking:

2 likes

Ik vind het eigenlijk wel stom dat de Amerikanen hun eigen Eurovision krijgen. Maar ze kunnen toch nooit de essentie van het Europese feestje reproduceren. :shushing_face:

11 likes

Tenzij oost amerika steeds wint.

12 likes

Mijn kat wil niet meer eten of drinken en trekt zich veel terug, ik heb haar nu ook al uren niet meer gezien terwijl ze normaal altijd in de tuin/het huis rondhangt. Maak me best een beetje zorgen, ze is ook niet meer de jongste… Ik heb al bakjes eten en drinken in de tuin gezet zodat ze iig wat kan pakken als ze weer opduikt en ze toch wel wat wil, weet ook niet zo goed wat ik verder nog kan doen :frown:

Hmm. Misschien denk ik heel simpel maar zou je nier met beide het gesprek aan kunnen gaan? Gewoon aangeven dat je het lastig vind en wat zij verwachten of nodig hebben. Zulke situaties zijn gewoon shitty maar denk dat je beter gewoon eerlijk kan zijn en aan kan geven dat je niet zo goed weet hoe je er voor ze kan zijn maar dat je er wel voor ze bent.

1 like

Ik snap dat je je zorgen maakt en kan natuurlijk terecht zijn maar met hitte is dit best normaal gedrag voor een kat

1 like

Ja is ook zo, maar we hebben haar al 14 jaar (en heel wat meeegemaakt hittegolven dus) en ze heeft nooit zo vreemd gedaan… maar misschien is het de combinatie oud+warmte en gaat het vanzelf weer over, laten we daar op hopen :slight_smile:

Ik zat in een kort broekje en topje op de bank… maar ik had zo een zin in ijs dus over mijn broekje een decent rok aan getrokken en snel naar de avond winkel gelopen. Nu op de bank met een ijsje, ijskoud biertje en klaar voor de tweede helft man city - real

7 likes

Ja kan best hoor, herken het van de zeker 16+ kat van mijn ouders. Maar je weet het natuurlijk nooit, blijft naar al die zorgen om je huisdier