die mond en dan die ogen, echt dreamy!!!
wow ik ben eigenlijk geen fan van ‘neppe’ haarkleuren maar het staat haar echt cool.
Wat grappig dat je deze post, want ik vond ze in deze film juist niet zo knap. Veel te geplamuurd of zo en duidelijk wat plastische chirurgie!
Hilary Duff is sowieso mijn forever rolmodel. Ik vind haar ook mega knap en geweldig en dat komt echt door alle series en films waarmee ik ben opgegroeid waarin zij speelde. Mijn vriend snapt ook helemaal niks ervan en vind haar helemaal niet zo knap, wat ik dus echt niet begrijp hahaha
Overigens ben ik door haar de serie Younger gaan kijken (mega aanrader op Videoland) en toen is m’n girlcrush verschoven naar Sutton Foster. Zij speelt daarin de hoofdrol.

Deze vrouw is dus 45 jaar, ik wil er ook zo uitzien over 15 jaar.
Ik zat door instagram te scrollen en kwam Mathilde Gøhler tegen. Ik kende haar helemaal niet, maar ik vind haar wel heel knap.
Ik weetniet of ik deze toen op EGF heb gepost of ergens in dit topic maar ik vind Zoe Saldana heel mooi. Vooral haar uitstraling. Klinkt afgezaagd. In de film Colombiana vind ik haar ook geweldig.
Sandra Bullock vind ik btw ook mooi ja, maar daar is echt nooit iemand het met me eens.
Ook perfect haha
Ik vind haar beetje op jou lijken haha
Vind jou er wel iets van weg hebben ! Ja ik heb de juiste gewoon uitstraling en manier van kijken
Waar woont Rose Bertram nu?
Op bijvoorbeeld deze tiktok ziet het er best klein uit: https://www.tiktok.com/@rosebertram/video/6830817288480918790?source=h5_m
Had in mn hoofd dat een profvoetballer en model wel in een of ander penthouse zouden wonen.
Ik vind Zoë Kravitz echt prachtig (en heel tof), weet nooit of ik haar nou wil zijn of haar gewoon wil haha
Jaaaaaa
Ik vind de actrice die Arizona Robbins speelt in Grey’s echt super knap (heb vannacht 3 dromen over haar gehad haha lol) maar ik kan even geen foto toevoegen want ben bang als ik haar google dat ik dan spoilers lees want ik ben pas bij seizoen 10
hahah dankje
Ik heb ook een TikTok crush en ze is Nederlands! Maar echt veel te jong (20) en voel me eigenlijk echt een beetje treurig dat ik geil op iemand famous die zoveel jonger is dan mij haha, maar:
Marth Wubbles ofzo
Ja omg ik word zo heet van haar
Ik snap 'm wel hoor (ik ben 29, getrouwd, met een man)