Superhete-mensentopic

Ze is ook model bij zoveel agencies! Haar insta staat op dr tiktok!!

1 like

heee dit is een vriendin van m’n broertje haha

2 likes

Bitch hook me up

13 likes

lgbtq tiktok is echt de beste vondst van dit jaar :heart_eyes: :stuck_out_tongue:

3 likes

Terwijl ik met m’n scriptie bezig was (over #MeToo) kwam ik oude foto’s tegen van Catherine Deneuve, en damn, zij ziet er precies zo uit als ik er in m’n dromen uitzie :sob:

Deneuve
Echt zo’n babe, fuck

25 likes

Oh god, mijn ex vond haar zooo mooi. Hij had op z’n kerstmisverlanglijstje Penelope Cruz gezet (En Eva mendez.) Was wel voordat ik een relatie met hem kreeg haha. Ik vind Penelope niet zo ‘heet’. Wel mooi maar ik herinner me haar vooral in de film Gothica dus dat zal er wel mee te maken hebben. Zo’n griezelige film vond ik dat.

En oh ja wow Kate in Titanic. Zooo moooooi.

1 like

Oh en door die film moest ik direct weer denken aan Halle Berry. Ook suuupermooi.

Zijn niet de beste foto’s maar zelfs daar is ze prachtig.

3 likes

Ik dacht even dat die bovenste Jammerende Jenny /Moaning Myrtle was zonder bril :joy:

2 likes

Heb je haar zusje monica wel eens gezien? Die is ook actrice en vooral op bewegend beeld echt Damn

(Rechts is monica dus, aangezien ze heel erg op elkaar lijken)

6 likes

Ja goed idee! :clap:

3 likes

Woah ik kende haar niet maar wat een prachtige vrouw :frowning:

En ja vind dit een topidee!

2 likes

Ja die staat nog op m’n lijstje inderdaad! Zal er binnenkort toch maar eens aan beginnen dan :grin:

Oooh i love Alexa Demie!!! Prachtig en ook waanzinnig met alle make up looks die ze in Euphoria draagt :heart_eyes:

1 like

Pas eindelijk eens La La Land gekeken, eigenlijk alleen vanwege de hoofdrolspelers, haha.

Vind haar zo mooi!

12 likes

image

Zag haar in Black Panther. Maakte ook echt niet uit wat ze aan had, bizar mooi gezicht heeft zij.

23 likes

Juno Birch out of drag :heart_eyes:

6 likes

stunninnnnnnk

1 like

Ik heb geen idee wie dit is, maar toen ik vlug langs scrollde dacht ik dat het Desie van Dunya & Desie was :’)

5 likes

Very stunninnnk, yes she is

@turbs oh ik snap wel wat je bedoelt ja! Vond haar ook altijd heel knap haha

1 like

Ik heb een crush op Dymph de Gooijer

17 likes