Superhete-mensentopic

Ja ik vergiste me even, dacht dat ik hem al eerder hier had gezet en dat niemand dat had geliket. Maar blijkbaar niet. Haha. Heb wel degelijk een keer plaatje van hem gezocht om hier te plaatsen…

1 like

alan_rickman_600

Alan rickman

1 like

4 likes

Jaaa Adrien :grinning:

Ik ken btw een jongen/man die op een van deze mannen lijkt :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes: helaas ben ik te min voor hem

ooooh je stukje over tom, ik droomde echt weg bij die lippiercing

1 like

Kay Greidanus

Matthijs van de Sande Bakhuyzen

Johnny 500

4 likes

All time fave (jong, oud, maakt niet uit) <3

Als ik het dichter bij huis moet houden, staat m’n deur ook altijd wel open voor Douwe. <3
k1mreq7wf8eq

10 likes

image
Daniel de Ridder. Echt eeuwig zonde dat ie nu met Halina heeft want dat vind ik me toch een irritant wijf

Adam Levine, al heel lang mn crush

brock o hurn
image
pelle, beetje fout maar moet kunnen

9 likes

4 likes

Wow die onderste lijkt op iemand, maar ik kan er niet op komen

Ik heb over het algemeen geen idee hoe mensen die ik op de radio hoor eruit zien, maar was naar een nummer aan het zoeken en de zanger stond er met afbeelding bij. Ik vond hem wel plekje in dit topic waardig. Alvaro Soler (nu op radio met la cintura, eerder ook met sofia en el mismo sol)

alvaro-soler

11 likes

hahaha ja daniel, ik vind dat ook heel jammer en voor mn gevoel ook totaal geen match die 2, maar goed als hij er gelukkig van wordt…

hij blijft gewoon leuk, was vroeger altijd al smoorverliefd op hem :sweat_smile:

1 like

Wie is dit? :heart_eyes:

Yon Gonzalez. Spaanse acteur. Speelt in Grand Hotel, Off Course (daar is deze foto van) en Cable girls. Allemaal op Netflix!

Hij heeft nog een mooie stem ook!

3 likes

knapste man dit WK, jammer dat IJsland er al uit ligt

14 likes

Wowwww ik ga asap even een wedstrijd van IJsland terugkijken
What’s his name?

2 likes

Dit is echt m’n droomman

15 likes