Superhete-mensentopic

4 likes

I know! Ik vind hem echt heel erg mooi! En ook een goede acteur.

Wist je trouwens al dat ie ook een full frontal naakt scene heeft gedaan. :innocent:

1 like

Chadli :heart_eyes: The body of Belgium :heart:

3 likes

Die gast doet mij denken aan een slightly less druggy looking Jamie Campbell Bower.

2 likes

Jaaaaaa :heart: ik drijf weg hoor als ik hem zie… die kan mij krijgen :heart_eyes:

1 like

Nee, een oudere film. Ik geloof dat hij een jaar of 21 was.

Samenvatting

http://men.aznude.com/azncdn/yongonzalez/sexpartyandlies/sexpartyandlies-casas-gonzalez-hd-03-hi.html

1 like

Herkenbaar! Ben zelfs Spaans aan het leren. :joy:

Heb je Bajo Sospecha al gezien? Daarin speelt hij een politieagent die undercover gaat om een vermist meisje op te sporen. Heeft ie langer haar en een baard. Heb evt wel een link voor je waar je het eerste seizoen met engelse ondertiteling kan kijken.

http://s4.zetaboards.com/RavenSubs/forum/3652537/

Je moet je alleen even aanmelden. Verder geen gek gedoe met reclame enzo.

Bajo Sospecha staat erop en ook El Internado. Dat is de serie waar hij in speelde voor Grand Hotel. Gaat over een elite internaat waar een groepje leerlingen gekke dingen uit het verleden gaat onderzoeken. Komt een beetje traag op gang, maar wordt wel entertaining. Carlos en Alba(vanaf seizoen 4) uit Cable Girls en Ana de Armas spelen ook hoofdrollen.

2 likes

Haha ik ben altijd blij als ik dit topic tegenkom want dan zoek ik even mijn naam in dit topic op en ga ik een volle minuut hardop ‘ugh hij is zooo sexy’ zeggen

4 likes

Ok ik weet dattie gay is, maar vind Antoni van de fab 5 zo lief/knap/heet

13 likes

David Bowie

IMG_4202
Matthew McConaughey

3 likes

image

2 likes

Om in WK sferen te blijven :slight_smile:

image

9 likes

image
Hi dad

2 likes

@Mhysa postte jij nou Johnny 500? Hij lijkt supererg op niels van Robinson
Kijk

Oh vandaar! Vind hem wel leuk!!!

1 like

Ik vind Mennoboomin dus ook heel leuk. Maar echt zooohoo fout. Van dat accent glij ik al weg… deze crush moet even weg haha

jljlozO98wAqhnzA2XJn96ru8ni

Rodolfo Valente

2 likes

Als Michael Fassbender hier tussen zou staan was het helemaal perfect!

1 like

Haha hilarisch! Ik heb met hem gewerkt.