Michaela Coel vind ik zoooo mooi. Echt zo iemand waar je maar naar blijft kijken.
Helemaal mee eens. Absoluut niet sexy echt gewoon neeeeee. 0.0.
Jezus ook van die 2 vrouwen tegenover elkaar zetten, ja heel fout en ook niet geil. Misschien moeten we dat een keer met mannen proberen
Ik dacht dat het inmiddels not done was om heterovrouwen te fetishizen als lesbische vrouwen (dat gebeurt hier toch). Ik vind het ook echt verschrikkelijke foto’s. Los gezien van het feit dat ik de Kardashians totaal niet aantrekkelijk vind, maar dat is persoonlijke smaak en doet er verder niet toe.
Doet me ook denken aan zo’n fotoshoot van Anna Nooshin en Monica en Geraldine en Kim.
Joh laat @Frenky die foto’s gewoon plaatsen zonder dat jullie er overheen moeten zeiken of het wel/niet heet is. Misschien vindt zij de personen die jullie plaatsen wel vreselijk? Ieder zijn smaak?
En Megan Fox is niet hetero. Of het queer-baiting is valt dus nog te beargumenteren.
Beetje aparte argument aangezien niemand iets over de personen zelf zegt.
Zo beter? Is het nu een acceptabel argument voor jou?
Oh oeps. Daar ging ik standaard vanuit omdat ze een relatie heeft met MGK. Stom van mij
Maar ja, wat @Juuldie zegt, misschien is het dan zelfs queer baiting…
Op de bovenste foto doet ze me denken aan Eva Green. Ook een mooie vrouw.
Vond haar zo leuk in Girls
Die vrouw ik wil haar zijn
Die vrouw van de belbus kun je hier ook wel aan toevoegen ik weet alleen haar naam niet
haha dat is zo’n fragment in kassa dat ze langs gaan bij consumenten
Haar lach is zooo ontwapenend.