Superhete-mensentopic

Haar lippen :heart_eyes:

3 likes

En hij mag er van mij ook bij. :hot_face:

12 likes

En Gong Yoo :heart_eyes:

jpvylhD_

15 likes

Vind haar op foto’s wel minder knap maar op beeld echt :heart_eyes:

Victoria Pedretti @Jumpsuit

11 likes

Wie is het?

1 like

Ik wilde haar ook komen posten! En snap precies wat je bedoelt, op bewegend beeld is ze echt nog veel mooier. Ze was al mijn crush in Haunting of Hill House/Bly Manor en nu natuurlijk weer in You.

12 likes

Maeve als ze frans praat wtffff

Vanaf 28 seconden

7 likes

Jaaaa ik kwam hier om precies dit te posten, inclusief dat ze op bewegend beeld nog veel knapper is :heart_eyes: In You ziet ze er steeds zoooo mooi uit, het enige goede aan die serie haha.

Wist niet dat ze Frans-Brits was :flushed: Ook een totaal andere rol dan Maeve haha. Brein had ook even een wtf-momentje tijdens het kijken van de trailer . Nu wel benieuwd naar die film!

1 like

Er zijn helaas niet zoveel mooie foto’s van haar te vinden op internet, maar toen ik The Unbearable Lightness of Being zag werd ik echt smoorverliefd op Lena Olin:

aZ473RBq08YLLfgXnedtm1YeHJ7

media

Ze is nu 65 en ik vind haar nog steeds de knapste vrouw op de wereld samen met Lisa Bonet, zeker toen ze Denise Huxtable speelde:

Echt wauw :hot_face::hot_face::hot_face:

13 likes

deze italianen

4 likes

:heart_eyes:

18 likes

:clap:t3: Normalize men make up :clap:t3:
Vind het zoooo sexy

3 likes

Correctie: Normalize make-up op ieder mens :clap:

17 likes

Deze hottie speelt in Home till Christmas op Netflix’s en ik vind hem enorm heet. Felix Sandman heet ie

16 likes

Jaaa dit. Ik date sinds kort een man die vaak make-up draagt en het staat hem zooo goed. Met uitgaan komen er ook steeds mensen hem complimentjes geven :smiling_face_with_three_hearts: Mijn vriend draagt ook altijd nagellak, love it.

Ik ben vandaag aan het crushen op de regisseur Taika Waititi:
image

Sowieso, knappe mensen worden volgens mij alleen nog maar knapper als ze grijs haar krijgen.

25 likes

Wat een heerlijke vent!

Mijn vriend draagt ook altijd nagellak en heeft de hipste leggings aan tijdens yoga. Love de avonden dat ik z’n nagels lak, voor ons echt quality time🥰

1 like

Nagellak zie je steeds vaker ook inderdaad, super leuk!

1 like

Oeeeehhh dat is toch de hotte metro man in squid game? :heart_eyes:

2 likes

Yes!

2 likes