Superhete-mensentopic

Correctie: Normalize make-up op ieder mens :clap:

17 likes

Deze hottie speelt in Home till Christmas op Netflix’s en ik vind hem enorm heet. Felix Sandman heet ie

16 likes

Jaaa dit. Ik date sinds kort een man die vaak make-up draagt en het staat hem zooo goed. Met uitgaan komen er ook steeds mensen hem complimentjes geven :smiling_face_with_three_hearts: Mijn vriend draagt ook altijd nagellak, love it.

Ik ben vandaag aan het crushen op de regisseur Taika Waititi:
image

Sowieso, knappe mensen worden volgens mij alleen nog maar knapper als ze grijs haar krijgen.

25 likes

Wat een heerlijke vent!

Mijn vriend draagt ook altijd nagellak en heeft de hipste leggings aan tijdens yoga. Love de avonden dat ik z’n nagels lak, voor ons echt quality time🥰

1 like

Nagellak zie je steeds vaker ook inderdaad, super leuk!

1 like

Oeeeehhh dat is toch de hotte metro man in squid game? :heart_eyes:

2 likes

Yes!

2 likes

Wat cool! Wat draagt hij dan als ik vragen mag?

4 likes

Die lach :heart_eyes: Martiño Rivas speelt in la chicas del cable

13 likes

Vaak oogschaduw en mascara, en vooral veel glitter :blush:

3 likes

Wow wat een goede kop!

2 likes

Home till Christmas is de Engelse titel er van, maar hij mag in nog wel eentje gaan spelen haha

2 likes

Haha ja ik kwam ook niet op de originele naam!!

Offtopic maar vind het zo jammer dat er geen derde seizoen komt :frowning_face:

3 likes

2 likes

Mooie kwaliteit afbeelding ook :sweat_smile:

1 like

Ja hij mag niet al te herkenbaar in beeld #gajes

5 likes

Net de aflevering van Succession gezien waar Adrien Brody in speelt :heart_eyes::fire: wel oud en met baard graag. Ook in een oranje bodywarmer.

afbeelding

Moest door hem ook aan Adam Brody denken en dat is sowieso mijn favorietste man ooit

afbeelding

7 likes

Adrien in Cadillac is ook :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Ik heb de drie Savage x Fenty shows gezien en hoe sexy is Normani daar niet in. Echt niet normaal?!!

10 likes