Superhete-mensentopic

Ja!! Was eigenlijk te laat met tickets maar een vriendin van me heeft er echt bovenop gezeten en toch nog geretourneerde kaartjes kunnen fiksen :grin: Het was zo zo zo goed, was echt diep onder de indruk.

1 like

Ik vind hem zo’n bold and the beautiful van vroeger look hebben haha.

1 like

Ik vind dit kapsel echt zo heet :stuck_out_tongue: :grinning:

3 likes

Ik kan alleen maar denken dat Patty Brard zei dat ze zo lijkt op een portobello.

13 likes

Ayo Edebiri

Janelle Monáe

janelle_monae

En omdat ik net last of us gekeken heb, Pedro Pascal

19 likes

:heart_eyes::heart_eyes:

https://vm.tiktok.com/ZMYJvg2CQ/

6 likes

Taron Egerton wordt met de jaren ook alleen maar knapper. En dan is ie ook nog eens Brits. Veeg mij maar op. :drooling_face:

14 likes

Misschien is Pete Davidson meer darkside hahaha? Ik vind hem echt hot :hot_face:

12 likes

Oscar Isaac, wat een man :hot_face::hot_face: hij heeft ook zo veel verschillende vormen maar grijs vind ik hem eigenlijk toch het mooist

32 likes

Ik zag HoYeon Jung weer ergens voorbijkomen (Squid Game) en… Duyvis toch niet normaal, zo knap?

afbeelding

20 likes

als er een fuif is :tada:

Ze is idd heel mooi!

7 likes

Had het niet eens gezien hahah

3 likes

Ben Harlem aan het kijken en Tye (Jerrie Johnson) :star_struck: :heart_eyes::

6 likes

Heerlijke vrouw ja! Al vind ik ze allemaal erg mooi :heart_eyes:

4 likes

Nathan Mitchell - Zion van Ginny en Georgia

En van de week Gentleman gekeken met Charlie Hunnam. Vond hem in King Arthur ook al zo knap.

10 likes

Sam Claflin :heart_eyes::tongue:
(Wel enkel met gezichtshaar)

27 likes

Jacob Banks :heart_eyes:

8 likes

Ben hot ones met Lenny Kravitz aan het kijken en zag deze foto voorbij komen en whoah :star_struck: :drooling_face:

7 likes

Jeffrey Dean Morgan. M’n kind kijkt al weken the walking dead en ik kan niet anders dan meekijken. Want Jeffrey Dean Morgan :drooling_face:

22 likes

:drooling_face: :drooling_face: :drooling_face:

18 likes