Superhete-mensentopic

Jaaa!

Ik vond ‘m in peaky blinders ook wel echt hot met alleen die snor

5 likes

Yessss, erg hot :hot_face:
(Was deze even vergeten)

3 likes

Ik ben de nieuwe Luther film aan het kijken en Idris Elba blijft een hottie :hot_face:

17 likes

Ik ben prison break weer opnieuw aan het kijken omdat het me doet denk aan de goeie oude tijden haha en in de afgelopen 17 jaar ben ik nog steeds geen acteur of iets tegengekomen die ik mooier vind dan Wentworth miller in seizoen 1 van prison break.

image

Dat hoofd en die ogen gewoon omg :heart_eyes:

25 likes

Hij is echt zó fucking sexy. Ik snap je punt helemaal :hot_face:

1 like

Maar echt! Ik zwijmel nog steeds weg als een 15 jarige wanneer ik hem zie hahaha

2 likes

Heel weird, maar ik vind hem zó knap dat ik er bijna ontoepasselijk van word haha. Gewoon té perfect dat het gewoon niet fijn is om naar te kijken haha. Heb dat verder nooit, maar alleen bij Wentworth, kon Prison Break om deze reden ook niet normaal kijken :joy:

4 likes

Oef ja in scenes from a marriage helemaal.

Ik vind dit echt een lelijke man. Vooral als ie lacht.

23 likes

ben jij een witte hetero man

7 likes

Wow! Echt waar? Haha. Ik snap het wel eigenlijk, want hij lijkt soms idd net buitenaards ofzo :joy:

2 likes

Deze Guy is blijkbaar de zoon van @inezweski holy moly

6 likes

Hahaha. Dit is echt alsof de droomprins van Ariël op audiëntie is bij de zeeheks.

Ik hoor nu ook gewoon de stem van Nelly Frijda: ‘Je bent te LAAT!’

9 likes

Ik was een paar dagen geleden bij een show van een zanger (veteraan) die een goede band om zich heen had verzameld (heel jonge gasten) en ik kon mijn ogen niet afhouden van de lead gitarist. Niet alleen vanwege zijn gitaarspel. Voel mij wel een beetje een cougar, maar damn :hot_face:

10 likes

Ik kan alleen maar hier aan denken:
afbeelding

21 likes

Rico Verhoeven in de film Black Lotus. Vind hem normaal niet zo bijzonder maar hier :hot_face:

3 likes

Mijn laatste obsessie… :hot_face:
Er gaat geen dag voorbij zonder een video van haar gezien te hebben

Instagram: Nicole Maple Coenen

2 likes

Patrick Gibson van Shadow and Bone :heart_eyes:
afbeelding

1 like

Scheelt 1 jaar met mij dus het mag :heart_eyes:

1 like

Dat slechte Engels ook :cry:!

3 likes