In aftersun was ik al verliefd op hem en nu kijk ik Normal people en ben weer helemaal verliefd.
Deze man lijkt op Snelle
En harry potter in 1
Ja de standaard voor witte mannen is denk ik met beide ogen tegelijkertijd in de camera kunnen kijken.
Ja ik heb laatst ook een andere serie op Netflix gekeken waar hij in speelde! En toen viel het me ook al op, serie zelf was niet zo goed maar hij
Na het kijken van Sanremo (Italiaans songfestival), Ghali:
Raakt echt mijn heel specifieke passie voor mannen met het figuur van Slender Man, een grote smalle neus en schattige moves ahhh 🥹💕
Alexander Skarsgård (kapot droge foto )
Andrew Scott
Sinds Sherlock, maar door Fleabag al helemaal
Toevallig zijn ze allebei ook 47 nu, wtf
Door de Jason Momoa discussie moest ik denken aan de film waar ik vanmiddag was, Origin. Heb de ogen uit mijn kop gejankt en de materie is best zwaar. Maar kijken naar Jon Bernthal vond ik geen straf. Vind hem wel op bewegend beeld knapper, op foto’s is hij nog best wat te gelikt soms.
Ik vond hem zo sexy als the punisher en shane in TWD. Eigenlijk al zijn rollen
Was het American gigolo? Was die goed?
Nee haha, Origin heet de film. Echt iets heeeel anders, wel interessante film (ook nav een boek). Maar American Gigolo gelijk op mijn to watch list gezet.
Ja maar zijn NY/Italiaans accent vond ik minder.
Haha eens, ik zal hem verhuizen.
Ouuui!!
Blame it to cyclusdag 10 en ovulatie in zicht, maar ik voelde ineens iets?! 🫠
Afhankelijk van de verdere investigations kan deze post tzt naar darkside crush-topic.
Ohh ja. Hier ook ovulatie in zicht dus herkenbaar