Superhete-mensentopic

Jeffrey Dean Morgan als Denny Duquette in
Greys anatomy :drooling_face:

(Seizoen 2 aan het bingen) :rofl:

24 likes

Ben Class of '07 aan het kijken en Caitlin Stasey :heart_eyes::

12 likes

Hele leuke serie ook en prachtige vrouw inderdaad :heart_eyes:

3 likes

Ik vind hem nu serieus knapper als Negan, terwijl hij mijn vader had kunnen zijn

2 likes

:crazy_face::grimacing:

Sowieso een heerlijke man om naar te kijken

2 likes

Ik ken haar van Reign, echt perfectie die vrouw :heart:

Hij is volgens mij al eens voorbij gekomen, maar ik was laatst naar The Killer in de bios en ondanks dat hij daar van die korte sneakersokken draagt (en een bucket hat inclusief beige outfit) :nauseated_face: vind ik hem nog steeds heel prettig om naar te kijken. Ook hoe hij beweegt etc.

Michael Fassbender (bovenste vage foto van een scène uit de film).

IMG_5867

IMG_5865

Mss toch door dat Duitse.

6 likes

Die mag door zijn gedrag rustig naar darkside!

2 likes

Oh neen wat heeft hij gedaan?

3 likes

Wel verdomme, het zijn ook allemaal varkens hè.

18 likes

Waaaaar

Ik heb heel oldskool de dvd’s nog liggen :crazy_face::stuck_out_tongue_closed_eyes:

2 likes

Disney plus!

2 likes

Gisteravond één van de slechtste Italiaanse films ooit gezien als ~comfort rewatch~, blijkbaar krijg ik nog steeds dezelfde kriebels als toen ik 11 was bij het zien van:

:cupid: Baby Riccardo Scamarcio :cupid:

16 likes

Omg ja dat was het begin van zijn ~serious era~, ik heb hem dat jaar met school gezien in het theater, waar hij Romeo speelde en in tegenstelling tot de andere acteurs niet na de voorstelling nog beschikbaar was voor praatjes/handtekeningen. :smiling_face_with_tear::skull:

1 like

Heb je Please Like Me gezien? Zo’n leuke serie en zij is daar ook zo leuk in :heart:

6 likes

Eindelijk mensen die dit ook zien (vriendinnen vinden hem maar niets), echt zo sexy die man.

2 likes

Knappe man maar dat sikje vind ik dus echt vreselijk

dua lipa :hot_face:

10 likes