Tech-topic (ict, computers, telefoons etc.)

Ik heb na aanleiding van jouw bericht ook even gekeken, en heb nu ipv 7500mb 10000mb voor dezelfde prijs :joy: Zo gek dit.

1 like

Ah dat is ook wel een goede deal. Ik heb nog niets gekocht, lui hier

HET WERKT :smiley: Thanks!

1 like

Het is een paar maanden geleden, maar ja. Echt niet te doen! Daarvoor eigenlijk heel weinig problemen gehad. De klantenservice van Ziggo is, naar mijn idee, ook niet heel erg klantvriendelijk en behulpzaam. Inmiddels zijn wij overgestapt naar glasvezel van KPN, mega tevreden over.

Ja! Zat al in het huis waar ik nu sinds juli woon dus kan niet vergelijken hoe het daarvoor was maar sinds ik het gebruik enkel problemen. Zó irritant.

Ik heb een Benq short throw beamer die ik via een HDMI kabel aan mijn laptop (Lenovo Yoga 7) heb gekoppeld.
Wanneer het verbindt krijg ik dit gesplitste beeld te zien. Heb al vanalles in de beeldscherminstellingen geprobeerd maar dat gaf geen resultaat. Op Google zoeken geeft me ook het idee dat ik alleen ben met dit probleem?? :rofl:

Heeft iemand enig idee hoe je bij Whatsapp het mapje ‘gearchiveerd’ onderaan in je lijst krijgt? Ik had dat eerst wel toen ik gesprekken net had gearchiveerd. Maar een gesprek is toen eens verder gegaan, maar nog steeds gearchiveerd Toen kwam die bovenaan te staan en dat is nog steeds zo.

En ik wil eigenlijk alleen dat die omhoog gaat als er een berichtje is, en daarna weer onderaan staat. Is dat mogelijk? Want je kan ook niet echt schuiven toch met de positie waar iemand in de lijst staat.

Weet iemand hoe je uitzet bij Instagram dat je alleen voorgestelde berichten ziet? Ik zie de accounts die ik volg niet, alleen de voorgestelde berichten

Ik dacht dat het nieuw was want ik had ergens opgeklikt en het zag er heel anders uit dan ik gewend ben haha

Als ik in de lijst met gearchiveerde chats ben en op de drie stipjes (instellingen) klik, dan kan ik met een schuifje aangeven of chats wel/niet gearchiveerd moeten blijven als er een nieuw bericht is. Bedoel je dat?

1 like

Nee dat bedoel ik niet. Ehm ik heb gesprekken gearchiveerd staan maar nu is het zo dat als ik whatsapp open boven aan ‘gearchiveerd’ staat. En daarna pas de gewone gesprekken. Ik vraag mij af of ik dat ook aan kan passen dat ik als ik het open als eerste de gewone gesprekken zie en dan onderaan pas ergens door scrollen ‘gearchiveerd’ zie staan. Is dit duidelijker? Met Google kwam ik er ook al niet omdat het zo lastig te beschrijven is

Ik heb het eens getest. Als ik dat schuifje bij instellingen aan de ene kant zet, staat ‘Gearchiveerd’ bij mij onderaan. Bij het schuifje aan de andere kant staat ‘Gearchiveerd’ bovenaan. (Ik heb Android). Hopelijk werkt dat bij jou ook zo :crossed_fingers:

1 like

Thanks dat is hem!! :grin::grin::grin: Dus ja eigenlijk bedoelde ik wel dat wat je in je eerste bericht zei. Alleen ik begreep je niet zo goed. Thanks!

1 like

Kun je op je iphone uitzetten dat je ‘memories’ en random oude fotos te zien krijgt?

Ja dit wil ik ook heeel graag weten (word gek van die zomervakantie piccas van 5 jaar geleden). Of iig andere foto’s aanwijzen ofzo als memory

Haha ja please, mijn ex-vriend komt te vaak langs

1 like

@Scorpiovibes @tessel

Heel onlogisch:

Instellingen > berichtgeving > foto’s> en dan sta berichtgeving toe uit zetten (niet op groen).

3 likes

Heeft iemand ervaring met de iPhone hoesjes van Apple zelf? Ik heb daar een hoesje gezien dat ik graag wil maar ik heb nu zo’n extra sterk gear4 hoesje dus ik ben een beetje bang dat die Apple hoesjes niet goed beschermen.

Ik denk dat het het best in dit topic past, maar ik heb vorige week een Bose QuietComfort 35 II gekregen. Als ik met mijn laptop verbonden ben, valt het geluid soms even een seconde weg. Lijkt opzich niet een heel groot probleem, maar het wordt toch wel echt irritant eigenlijk. Dit gebeurt niet als ik met mijn mobiel verbonden ben, dus dacht dat het aan mijn laptop lag. Maar als ik andere bluetoothapparaten met mijn laptop verbind zoals een muziekboxje dat ik heb, dan gebeurt het ook niet.
Dus: koptelefoon + mobiel gaat goed, muziekboxje + laptop gaat goed, maar koptelefoon + laptop gaat niet goed. Ik heb al geprobeerd alle apparaten te verwijderen uit de bluetooth lijst op mijn laptop en dan opnieuw verbinden met de koptelefoon, maar dat heeft niet geholpen helaas (was een tip die ik op internet vond). Heeft iemand nog een idee hoe ik dit kan oplossen en of het nou aan mijn laptop of aan de koptelefoon ligt?

Ik heb het idee dat de e-mails die ik vanuit mijn eigen e-mailadres verstuur ineens in spamfolders belanden, ook als ik al eerder met diegene heb gesproken.
Kan dit? En hoe voorkom ik het?