Alle tips zijn al gegeven denk ik, maar als het een incasso is kan je deze altijd storneren. Dus dat zou ik zeker doen.
Ik twijfel om een ipad te kopen. Mijn laptop is niet meer zo best. Maar ik heb eigenlijk geen nieuwe laptop meer nodig. Ik gebruik hem voornamelijk om series op te kijken als mijn vriend tv kijkt. Ik vind het leuk om creatief bezig te zijn dus ik dacht dan is een iPad met een pencil misschien wel leuk. Maar ben toch bang dat ik het te weinig ga gebruiken. Blijf er over twijfelen.
Ik ben echt dolgelukkig met m’n iPad, voor series inderdaad, maar gebruik ‘em ook om blogs op te lezen, bladmuziek op te zoeken… ideaal ook dat-ie makkelijk mee kan. Echt geen seconde spijt gehad.
Doen!
Ik ben ook helemaal verslaafd aan mijn iPad, sinds ik deze heb gebruik ik mijn laptop echt nog zelden (enkel voor gamen eigenlijk). Doe zelf digitaal tekenen en dat werkt ook super fijn op de iPad!
Had een phishing sms gekregen met een link erin (wat een vrij simpele, Nederlandstalige link was) alsof het van de overheid kwam met het bericht dat ik moest betalen i.v.m. beslaglegging.
Ik wilde opzoeken of die link al bekend was bij de overheid (zij hebben een pagina waar alle phishing/spam zaken opstaan). Alleen nu vulde ik de link in in google (het was xx-xx. com/aa/bb, waarvan ik xx-xx. com heb in gevuld in google) maar in plaats van dat ik phishing erbij zet, klik ik op enter (op mijn telefoon). Dus ik kom op een site, die heb ik gelijk weggeklikt.
Maar nu heb ik stress dat er wat op mijn telefoon gezet kan zijn ofzo. Moet ik wat doen en zo ja wat?
Heb op die site nergens op geklikt en was er hooguit 10 seconde. En dom is het ook, ja I know
Ik heb dus niet op de link in de sms geklikt mocht dat nog uitmaken…
Zolang je op die site niets invuld (inloggen met digid oid) is er niks aan de hand. Geen zorgen
Thanks, dat maakt het beter. Ik las dat sites ook bepaalde malware op de achtergrond kunnen downloaden oid. Maar ik merk ook niks verder, dus zal wel oké zijn lijkt me.
Ja echt doen! Ik gebruik mijn laptop echt vrijwel nooit, ja voor werk natuurlijk, maar verder altijd ipad. En als je echt een keer een computer nodig heb kun je gewoon in de bieb of misschien op je werk
Ja, doen! Vind het zo chill! En app Procreate is een aanrader om creatief te zijn! Helemaal met een pencil!
Welke iPad heb jij?
Ipad pro 11 inch.
Heb hem nu al 4,5 jaar en hij doet het nog steeds super goed!
Ik probeer een Instagram story van het bedrijf waar ik werk te delen op mijn privé Instagram. Hij kort alleen de story in naar 15 seconden. Mijn collega doet precies hetzelfde en bij hem is wel de volledige story zichtbaar. Weet iemand hoe dit kan en hoe ik dit kan veranderen?
Heb je de app wel geupdatet? Eerst was het 15 seconden maar nu is dat 60.
Ja, helemaal geupdatet. Snap er niets van.
Weet iemand hoe ik deze irritante suggesties weg kan halen bij Gmail? (niet via Smart Reply wat een rondje googlen me voorstelde, want dat staat niet aan).
Krijg je geen kruisje als je dat woord ingedrukt houdt?
Ik ging weer het weer even proberen om te kijken, maar het is nu sowieso weg, thank god!
Weet iemand dit toevallig: ik heb een nieuwe telefoon, en alles via de iCloud overgezet, want met iPhone naast elkaar lukte niet. Alleen nu blijft whatsapp hangen op mijn nieuwe telefoon. Alsof er een update bezig is, blijft hangt op 55% ongeveer. Telefoon aan en uit heb ik al geprobeerd. Whatsapp verwijderen durf ik niet omdat ik bang ben dat ik gesprekken kwijt raak.
Had ik ook! Heb toen op m’n oude telefoon whatsapp weer geactiveerd en een backup gemaakt, die geairdropt naar mijn nieuwe telefoon en toen zo het opnieuw geïnstalleerd. Was niks kwijt!