Teen mom (OG)

Ik zou zo graag willen weten hoe het er nu ECHT aan toe gaat bij Jenelle en David thuis en wat er allemaal met die kinderen gebeurt wanneer MTV niet filmt. En als die kinderen echt mishandeld worden (ik vind eigenlijk dat ze al mishandeld worden, maar blijkbaar ‘telt’ het pas echt als het fysiek is), dan kan het toch niet dat geen enkel crewlid dit ooit gezien/gemerkt heeft en die kinderen heeft proberen te helpen? Heb zoveel medelijden met die jochies, iedereen ziet hoe kut hun leven is en niemand doet iets.

1 like

Kijken jullie dit toevallig ergens online?

Jace zit in een loyaliteitsconflict omdat Barbara en Jenelle continu ruzie maken en hij het gevoel heeft dat hij moet kiezen. Loyaliteitsconflicten en het gedrag dat hij laat zien zie je veel bij kinderen in (v)echtscheidingen en pleegzorg. Echt ontzettend sneu voor hem en ik heb echt met hem te doen.

www.instagram.com/babsevanstagram volgen jullie deze ook? Hilarisch.

8 likes

Haha ja hoe hij praat is wat minder, maar ik heb verder echt zo’n mega crash op die gast :heart_eyes:

Watttt? Ik wist echt niet dat zij nog zo jong was joh! Hoe oud is haar eigen kind dan? Was zij ook een teen mom? Snap inderdaad ook echt niet hoe zij ooit met Ryan heeft kunnen trouwen in deze staat en dat ze Maci overal de schuld van geeft. Vond die scenes van hun ook altijd heel cringy.

ja ze is ook een teen mom idd, dit is ook dr tweede huwelijk (en dr derde bruiloft aangezien ryan de eerste keer te high was en ze opnieuw getrouwd zijn)

Ben nu seizoen 6 aan het kijken. Heb zo veel gemist haha. De helft vd afleveringen kan ik niet meer online vinden dus ik mis de helft :sob: Klopt het dat seizoen 7 het laatste is?

Maar ze wist echttt niet dat hij gebruikte en zijn ouders ook niet :roll_eyes: vond het zo dom dat ze dit bleven herhalen

1 like

Ik kijk/keek het altijd via MTV Canada online en dan met VPN.

1 like

Maci vind ik ook de leukste (en knap). Het lijkt me ook de meest nuchtere en slimst omgaan met alles.
Farrah vond ik echt onuitstaanbaar, zo’n egoïstisch karakter en intussen ook haar dochtertje verpesten.
Catelynn en Tyler vind ik ook echt bewonderenswaardig. Dat zij ooit de beslissing hebben kunnen nemen om hun kindje af te staan. En zelf uit echt een marginale situatie komen en toch het er zo goed vanaf brengen. Gelukkig wel van het teen mom money.
Ik ben wel niet volledig up to date met alle baby’s.

2 likes

@Fenayi thanks voor de tip!

Weet iemand hoeveel die cast eigenlijk verdient?

Volgens mij zit dat wel rond 300.000 per seizoen

Als t niet meer is… jenelle zegt rond de 500.000

En daarnaast natuurlijk nog alle boeken die ze schrijven. De ads op Instagram. De andere programma’s die ze doen

1 like

:open_mouth::anguished:


Jenelle $75.000 per jaar
Barbara $65.000 per jaar
Chelsea $250.000 voor seizoen 6
Amber $140.000 per half jarig contact
Farrah $30.000 per aflevering
Kaylin $300.000 per seizoen
Brianna $20.000 per seizoen
En dan is dit alleen Teen Mom, Farrah verdient per adult video $12.000 en allemaal samenwerkingen met merken enzo.

1 like

Ik vind Farrah en haar moeder echt vreselijke types trouwens.

2 likes

Djeez dat is echt veel

Zijn ze ook. Als zij in beeld kwam deed ik m op stil en ging iets anders ff doen. Na 10 min keek ik dan of ze al weg was. Wauw. Die stemmen. De drama om niks.

1 like

Lees wel vaker dat mensen haar stukken gewoon overslaan met kijken. :laughing:

Wow ze verdienen ook allemaal best wel verschillend

1 like

Oh wow ik dacht dat ze allemaal hetzelfde verdienden. Kailyn en Chelsea hebben wel goed onderhandeld. :scream:

1 like

Misschien is het wel hoe meer kinderen, hoe meer geld. Maarja dan zou Jenelle ook veel meer moeten krijgen…