Teen mom (OG)

Titel zegt genoeg :dancer:
Net de nieuwe afl gekeken en wat vind ik alles toch zielig voor Jace

Ja daarom heb ik OG tussen haakjes. Lekker alle roddels door elkaar hier

Ik vind Jace echt een vals kind. Heb de nieuwe aflevering nog niet gezien, maar de marathon wel vanmiddag en hij is net zo erg als Jenelle en haar moeder. Tegen Jenelle zegt hij dat oma stom is en bij haar wil zijn en tegen oma zegt hij dat Jenelle en David pieces of shit zijn en ruzie maken, wat is nou de waarheid? Ja tuurlijk, Jenelle is heus geen goede moeder (geweest) en haar moeder heeft altijd voor Jace gezorgd, maar ik vind Jace echt een rotkind.

2 likes

Wow bestaat dit nog steeds! Hoe oud zijn die kindjes nu? Is het al bijna tijd voor Teen Mom/Dad The Second Generation?

2 likes

Volgens mij loop ik inmiddels een seizoen achter haha.

Jace is 8 volgens mij en de kids van de OG’s zijn 10

Toch wel ongeveer oud genoeg om veel te begrijpen van wat ze over zichzelf op tv kunnen zien. Lijkt me zo gek!

Dat is trouwens waar ik me zo aan stoor bij zulke programma’s, dat ik niet weet wat echt is en wat in scene gezet (veel, ga ik van uit)

Hahaha with ya boyfrieennnndd

3 likes

Haha high, high! Ya both high!

7 likes

27 likes

Haha die scene is uit de beginjaren van de serie denk ik? :joy: Zelfde periode als toen Jenelle mogelijks naar de gevangenis moest en daarover een gesprek had met haar advocaat.
Jaaa, ze kon echt niet naar de gevangenis, want ze had tickets gekocht voor een concert van Kesha!! En niemand begreep hoe belangrijk Kesha en dat concert voor haar was, ze had speciaal haar haren laten doen ervoor!!!
Dat waren nogal tijden… Nu vind ik de hele situatie vooral heel triestig.

12 likes

Hahahah ojaaaa omg “I NEEEEEEED to go to Kesha, nobody understands me”

3 likes

Vorige week was er een aflevering waarin Jenelle een wapen trok terwijl Jace in de auto naast haar zat… Ik hoop zo zo zo erg dat dat ventje nog goed terecht komt en wat van zijn leven maakt, maar met zo’n start…
Ik vind Chelsea heel leuk, maar verbaast me ook wel weer dat ze nu zwanger is van de 3e. Waarom moeten bijna al die meiden zoveel kinderen krijgen? Kailyn 3 van 3 vaders, had ik aan het begin ook nooit bij haar gedacht. Geloof dat Leah de gene is met het minste drama? Oke, 2 keer gescheiden maar nu geen gekke dingen.
Jenelle en al die kinderen… Ja, sneu. Dat is het goede woord denk ik.
Ik vond eerst Brianna wel leuk maar die wordt ook steeds meer een raar mens en die zus van haar met dr grote bek, pff, doe niet zo stoer joh. En die moeder is helemaal raar en explosief, in een restaurant op de bank gaan staan en schreeuwen tegen die ‘babydaddy’ (wat een woord…)
Haha, ik kijk het al vanaf de eerste aflevering 16&pregnant, vind het heel boeiend.

4 likes

Huh Jace een vals rotkind? Ik vind Jace echt een zielig vogeltje waar altijd, door twee mensen die elkaar absoluut niet uit kunnen staan, aan getrokken wordt. Kind is tm twee jaar geleden ofzo echt best verwaarloosd door Jenelle en hij is blijkbaar zodanig getraumatiseerd door alles dat hij bij een psychiater zit en zelf medicatie slikt. Ik vind het juist het begrijpelijk dat hij beide kampen tegemoet wil komen door negatief te zijn over de ander bij de ene en Vice versa. Haha sorry voor mijn hele uiteenzetting maar ik stond nogal te kijken van het ‘valse rotkind’ :stuck_out_tongue:

17 likes

En die Kailyn lijkt me wel lief voor de jongens (in ieder geval vind ik ze vwb hun gedrag zo ontzettend lief, netjes en respectvol) maar vind ik haar altijd zo overkomen als een grote bitch met misplaatste attitude? Ook zo gemeen dat ze bij die podcast van Leah allemaal privé shit erbij zat te halen waar ze het die avond ervoor net zijn twee over hadden gesproken ofzo, vond het een beetje vals overkomen over dat seks met Jeremy gedoe

1 like

Leah heeft haar portie drama ook wel gehad, volgens mij was ze drugsverslaafde en werd ze een tijdje beschuldigd van kindermishandeling. Volgens mij kwam dat laatste door een scène waarin Leah in de auto zit met haar kinderen die huilen omdat ze honger hebben en zeggen dat ze nooit ontbijt krijgen van haar

2 likes

Nouja oké, vals rotkind is misschien een beetje te en hij kan er natuurlijk niks aan doen want het ligt aan zijn omgeving dat hij zo is (geworden) en dat is super zielig. Ik vind het gewoon zo stom dat hij bij Jenelle zegt dat hij haar zo mist en bij haar wil zijn en zodra die bij oma in de auto stapt (en andersom ook natuurlijk) dan zijn ze allemaal kut en wil hij bij de ander zijn, ben heel benieuwd wat er later van hem terecht komt als dit zo door gaat tussen Jenelle en haar moeder.

Dit denk ik ook inderdaad, alles op een rijtje super gelukkig en hij is vet lief met Aubree. Doe mij een Cole please

3 likes

Dan moet hij wel zijn mond houden. Die stem van hem is zo’n afknapper, zeker als hij gaat brabbelen net als Chelsea :joy:

5 likes

Ik vind Maci het leukste, ook gewoon classy hoe ze zich heeft gedragen met dat drugs gedoe van Ryan en dat Ryan, zijn vrouw en familie dat elke keer op haar proberen te pinnen. Ryans vrouw is sowieso gestoord. Die heeft al een kind, weet dat Ryan aan de Hero zit (hij had vorige week nog een terugval), hij was zo high in de auto naar HUN BRUILOFT en dan trouw je daarmee?! Ook echt op de parkeerplaats van een aquarium zonder iemand erbij behalve zn ouders die op 10 meter afstand stonden? En daar stel je dan niet alleen je kind aan bloot, je denkt ook oké laat ik nog n kind nemen met m.

Vind het zielig voor Maci dat Bentley nu zon halfbroertje of zusje krijgt, dat dat gestoorde wijf in dr leven is. Ben ook blij dat mtv hen niet meer filmt want nu krijgen ze geen geld meer en daar was ze juist op uit. Kan er ook niet bij dat dat wijf 21 is, ze ziet eruit als 39.

Sorry ik haat haar.

5 likes