Temptation Island #1

Ik denk oprecht dat zij alles acteren. Ook die dingen die die Thomas in de tussenstukjes zegt “… dan kan het nog wel eens heel moeilijk worden”. Vind het best irritant tot nu toe.

1 like

Ik erger me dood aan elke keer dat er wordt gezegd nee je hoeft je geen zorgen te maken dat hij vreemd gaat want je bent zo mooi.

9 likes

Zo’n niet verleidelijk kapsel :exploding_head:

Ik heb Yasmin een tijdje geleden een paar keer kort gesproken (in een heel andere setting, dat wel), toen was ze zo anders. Zelfs haar stem klinkt enorm gemaakt. Dit voelt echt alsof ze alleen maar aan het acteren is.

1 like
1 like

THANKS!!!

1 like

Ik ben best wel benieuwd hoe het straks verder gaat nadat Channa en Quentin het eiland verlaten. Hoop stiekem dat ze Jorden en Bo (eotb) zover hebben weten te krijgen het eerste en beste vliegtuig te pakken (las ik ergens), maar zal wel niet hahaha

Ik begreep dat er wel een ander stel zou komen, die twee zou echt briljant zijn

1 like

Straks komen Niels en Rosanna weer, dan ga ik echt stuk

8 likes

HAHA ik zit even aflevering 1 te over-analyseren en in een fractie van een seconde zie je in een voorstukje van komend seizoen dat Quentin Thomas een klap voor z’n knar geeft tijdens het kampvuur:rofl: The tea.

(love Fabrizio’s verveelde blik ook)

6 likes

Het is al bekend wie er later invliegen en dat zijn ene Liessinde en Orpheo?

Ook nog lekker aan het roken

Wanneer is aflevering 2 eigenlijk? Wordt er hier wel een link gedropt zodra 'ie beschikbaar is? :sunglasses:

2 likes

yesplz

1 like

Wauw? Waarom boeit het Yasmin zo veel dat die jongens Thomas niet knap vinden? (Ze bedoelen gewoon: Thomas zit niet aan de anabolen en dat is wel ons criterium voor knapheid.)

Ik heb net al gekeken

Ik vond het jammer dat ze niet alle verleiders mochten zien, dat had me veel intimiderender geleken. Maar wel tof met dat fotolijstje en dat ze ook kunnen weigeren. En het vuurwerk is ook erg spannend. Vind het wel heftig om Channah zo te zien met het idee dat ze in verwachting is. Verder voelen Yasmin en Thomas super nep aan. Pommeline en Fabrizio vind ik een leuk koppel, ook omdat zij weten hoe het spel werkt. Damian vind ik een goorlap, Shirley vind ik een toffe meid. Ben benieuwd hoe ze het er allemaal vanaf brengen.

5 likes

aaaarggh is er al een link ik verveel me op het werk :joy:

1 like

Waar lees je dat?

1 like

spatienet doet helemaal niks bij mij :frowning: mocht iemand al een googledrive linkje hebben, maak me blij!

1 like