Ik vind Pommeline wel een jankerd hoor. Je hebt zelf als verleider meegedaan, je weet hoe het er aan toe gaat. Waarom doe je dan mee??
Maar hoe was zij zelf als verleidster? Dat seizoen heb ik niet gezien.
Zij kreeg zelfs een relatie met een deelnemer, dus daarom is het zo hypocriet…
Ze heeft zelf een relatie gekregen met een van de mannen haha. Dus ze heeft hem laten vreemdgaan. Misschien dat ze daarom zo bang is.
Ik weet even niet welk nummer seizoen het was. Maar het was het seizoen dat ze Merijn verleidde. Die samen was met Lisa. De andere koppels waren toen Lize en Jefferson, Jolien en Herbert en de eerste keer dat we Niels en Rosanna leerden kennen haha. Ik denk 2017? Fabrizio is ook verleider geweest, maar een jaar later als ik het goed onthouden heb
Edit: ik lees nu je reactie nog eens en dit was je vraag helemaal niet hahaha. Sorry
Herbert
Vanaf seconde 0:20 Pomelline in actie
Dat lijkt een heel ander iemand dan die onzekere huilende meid die nu mee doet. Vind het bij haar zo gek voorstellen dat zij dus eerst verleidster was.
Toen ze verleidster was moest te ook huilen omdat ze verliefd was geworden en volgens mij ging die relatie uit omdat ze gevoelens voor Fabrizio had.
Misschien is saaie Laura als verleidster ook wel een hele wilde en spontane meid
Ah. Kijk. Ze was dus wel zoals nu? Ik zag al niet voor me dat ze ordinaire dingen ging roepen en twerken enz.
Heb trouwens online ergens gelezen dat die dates niet gekozen waren zoals we zagen. Channah wilde met een ander, maar moest van productie die jongen kiezen.
Hahahaha Gringo
“Vanaf nu ben ik single, mijn nummer is 0473…”
Een van die vrienden zegt over Jonah “hij is wel een hockeykakkertje”, maar kijk hoe ze er zelf bij zitten??? Vooral die rechts naast Thomas. Vind dit echt geen leuke types en cringe zo hard tijdens het kijken van de video.
Heeft er iemand een linkje? Spatienet link werkt niet bij mij…
Iconisch toch
Wauw ik vind jonah echt zoooo geen hockeykakker
Wow