Temptation Island #1

Heeft er iemand al een linkje ?? :hugs::hugs::hugs::hugs:

2 likes

Wow best heftig dat daar dus geen condooms worden uitgedeeld. Al doet iemand voor de tijd een test kan wel dat in de tussentijd iemand wat oploopt :o

Alstu :blush:
Aflevering 2

5 likes

Dit vind ik dan ook wel weer treurig, leg als productie team een pak condooms op iedere slaapkamer. Ze zijn er toch op uit dat er wat gebeurt. Of zou het meer opleveren als er nog iemand ongewenst zwanger wordt ofzo :speak_no_evil:

2 likes

Thanks xxx

1 like

dankjewel!

1 like

Wat een onzin artikel. Jij doet mee aan zoā€™n programma, dan moet jij zelf zorgen dat je veilig neukt toch

1 like

Dat wel, maar een sponnetje D.urex hadden ze ook wel kunnen regelen voor de niet allerslimste kandidaten :speak_no_evil:

1 like

Je moet niks daar he, eigenlijk is het de bedoeling dat je geen sex hebt :joy:

2 likes

Ik weet niet waarom maar ik geloof het niet :woman_shrugging:

ik ook niet, maar ik geloof hem uberhaupt niet. gebruikt temptation alleen maar om lekker veel volgers en views te krijgen, en zulke uitspraken helpen daar wel lekker bij natuurlijk.

Ik kreeg er ineens zoā€™n kinderachtig gevoel bij. Staan ze daar bij een zwembad met supersoakers te verkondigen dat temptation echt een goede test is. De een is zwanger, de ander verloofd en weer een ander 28 jaar en dan moet je op dat soort feestjes je relatie gaan bewijzen. De verleiders denken ook echt goede gesprekken te voeren. Vond het ineens zo puberaal. Kan het niet goed uitleggen. Als je 16 bent is dit de ultieme relatie test, voor de rest weet je van tevoren dat je relatie niet goed is als je denkt temptation echt ā€˜nodig te hebben als relatietestā€™.
(Tot zover mijn analyse, ja ze doen vast mee voor geld/fame. Alsnog guilty pleasure om naar deze puberale vertoning te kijken)

26 likes

Huh bij t afgelopen seizoen lagen er toch gewoon condooms op de kamers?

Ik had gehoopt dat ze het meer zoals de USA versie zouden maken, die zit echt beter in elkaar.

11 likes

Bij de niet-vips bedoel je? Dat is een andere productiemaatschappij haha. Die hebben waarschijnlijk een andere keuze gemaakt

HĆØ? Is dat een andere productiemaatschappij?

Ik denk dat daar ook wel condooms liggen hoor ik vraag mij af of zoā€™n programma anders geen problemen daar door kan krijgen.

Yes! Vips is van Z.odiak en normale tempa is van W.arnerb.ros

1 like

Iemand de nieuwe aflevering al gezien? Door het wegsturen van die verleiders leek het bijna een beetje op de USA versie. Maar denk wel dat dit een slimme zet is, er waren zoveel onnodige verleiders. Ben benieuwd naar volgende week en het kampvuur. Zou Channah dan er al uit gaan? Zat trouwens op te letten en ze brengen haar tijdens dat shotje van de ā€˜mister temptation verkiezingā€™ precies niet in beeld, dus je ziet niet of ze drinkt, maar ze maakt wel een bewegingā€¦

2 likes

Is er al een held(in) die een werkende link heeft gevonden voor aflevering 3? Mijn dank is bij voorbaat heel groot :grin:

3 likes