Temptation Island #1

Ik ook?!

Edit: just the two of us, misschien staat ze er alleen voor?

Just the two of us… Dus ik denk dat ze niet met iemand samen is nu?

Nee dat maak ik er ook uit op… ben echt heel benieuwd!

Denk echt zwanger… anders vind ik het wel een idioot rare aankondiging.
Vind het wel echt apart, zij is nog maar 20 en nu ook pas een halfjaar uit elkaar met Morgan?

4 likes

Wie weet van Danicio…

4 likes

5 likes

Pfff wat een aansteller met dr “private life”. Meid je weet dat je veel volgers hebt, waarom zet je het dan uberhaupt op insta? Das toch alleen voor de aandacht?

5 likes

Het is een screenshot van Danicio’s verhaal, die met dat met dat private life en maybebaby impliceert dat hij de vader is. Althans, zo interpreteer ik het, maar is vrij lastig te zien wie wat geschreven heeft

2 likes

Oooh ik zie het nu ja :eyes:

1 like

ik vind het voor die meisjes echt best heel zielig, dat ze meteen al zo verdrietig zijn. En je ziet bij yolanthe ook wel dat ze volgens mij moeite heeft.

1 like

Pffff je zou verwachten dat Pommeline wel weet hoe die verleidsters zijn, ze is er zelf ook een geweest dus heeft ook lopen mindfucken?? Wat een jankerd zeg.

En Channah wist al dat ze zwanger was, maar ze rookt wel gewoon?

Ik zou echt Thomas zn ballen eraf trekken als ik Yasmin was.

7 likes

in eerste instantie dacht ik, neeeee die mitch lijkt niks op wentworth miller.

maar nu denk ik dat ze toch wel een beetje gelijk heeft. alhoewel niemand het van michael scofield kan winnen

snow

6 likes

Oh nou Mitch zeker wel hoor, kom maar dooooorrrrrrrr. :drooling_face:

1 like

Ik heb het (nog) niet gezien, maar ik heb ergens gelezen dat ze erg verdrietig was tijdens temptation omdat haar vriendin (Lotte van der Zee) net overleden was…

Edit: hier dus! https://www.google.nl/amp/s/www.rtlboulevard.nl/entertainment/tv/artikel/4782426/temptation-yasmin-ik-huilde-zoveel-omdat-vriendin-was-overleden%3Famp

Ik weet natuurlijk niet wat echt waar is.

Lekker raar allemaal…

3 likes

Als dit duidelijkheid is…

1 like

Ik vind Pommeline echt een jankerd.

4 likes

Zij heeft de beste beelden van iedereen gezien maar doet het meest hysterisch van allemaal. En nou niet volgens mij, ik weet wel zeker dat ze super onzeker is
Moet je vooral aan zo’n programma meedoen :crazy_face:

2 likes

Ja plus dat ze weet hoe het is om verleider te zijn, dat vind ik nog wel het irritantste. Meteen geloven wat die vrouwen zeggen terwijl ze zelf ook dat spelletje gespeeld heeft en heeft lopen mindfucken. Maar nee als het dan om haar relatie gaat dan is het ineens allemaal waar wat de VERLEIDSTERS zeggen.

4 likes

Ik vond haar reactie gewoon erg overdreven. Toen ze weer terug waren in de villa begon ze ook weer gelijk over haarzelf tegen de mannen met dat ze zulke kutbeelden had, terwijl dat dus super erg meeviel. Ik vind het gewoon overdreven om bij het eerste fragment (waarbij de vrouwen slechts aan het roddelen zijn) al gaat zitten janken. Fabrizio heeft hier zelf helemaal niets over gezegd. En dat hij als laatste opbleef was inderdaad niet zo slim, maar was verder wel onschuldig. Nee ze heeft inderdaad niet zitten krijsen en schreeuwen, hysterisch is misschien niet helemaal het juiste woord dan. Vind 't gewoon irritant om naar te kijken, zo onzeker hoe ze overkomt