Voor de liefhebbers, afl 4
Mijn reactie is inderdaad op basis van de beelden die ik heb gezien, net zoals alle reacties in dit topic, want wij kennen de deelnemers niet in het echt (ga ik niet vanuit althans). Zo gek is dat toch niet, ze lijkt me wel een lieve meid, die wellicht haar redenen heeft om zo emotioneel te reageren.
Waarom trok ineens iedereen de kleren uit voor Fabrizio op het einde? Vind de meiden elk seizoen zoo goedkoop potdikkie, lopen er echt zoveel van dit soort meiden in Nederland rond?
Heb het idee dat de verleiders (van verschillende jaren) elkaar vaak via via al kennen dus ik heb nog de illusie dat er niet zoooo veel van deze ‘types’ zijn. Al verbaas ik me er ook over hoe veel het er alsnog zijn.
Ahh als Thomas en Yasmin echt al uit elkaar waren voordat ze mee deden, dan kan Yasmin wel écht heel goed acteren. Vond het zo zielig hoe ze dat zei van ‘hij doet nog leuker met haar dan met mij’.
Of ze noemen elkaar ex terwijl ze een one night stand hebben gehad
Echt van de zotte
Het hoeft toch niet per se acteren te zijn dan? Ook al zijn ze uit elkaar, het is dan alsnog pijnlijk om te zien dat hij leuker doet met dat meisje dan hij in al die tijd met haar heeft gedaan.
Ik vind r juist best fake overkomen maar dat vind ik vanaf t begin al, dacht eerst dat t door de hele YouTube air kwam, zo dramatisch. Bedenk me nu, door jouw post, pas dat ik dit vermoeden eerder gelezen heb en dat zou t ook verklaren
Vind die tranen van Channah ook heel nep op de 1 of andere manier? Wat Pommeline zegt komt juist echt binnen bij me, ook al vind ik wel dat ze overdrijft
Maar ja dit is t verkeerde topic haha want ik heb t nu over eotb
Ja dat is ook waar ja!
Dit is echt mijn EOTB irritatie #1.
1 keer met elkaar in het zwembad een bommetje maken en je bent elkaars ex
Ja dan heb ik ook zo 20 exen, hahah. Ik hoop nog wel altijd dat er iemand mee doet die ik ken. Ik kende een verleidster uit tempa maar die is weggestuurd
Is ze weggestuurd door de mannen of heeft ze iets geflikt
Door de mannen bij die cocktailuitdeling
Dat vond ik ook een sneu stukje!
Vond het wel heftig dat Channah meteen zei dat ze Quintin niet meer hoefte als hij zo deed. Meit je krijgt een kind van ‘m.
Ik dacht dat juist omdat ze zwanger is het voor haar extra erg voelt dat hij zo doet.
Ik dacht van Yasmin trouwens nadat ze die beelden had gezien en ze zo overstuur was van hè hè, heel sneu voor je dat je je zo voelt maar wat fijn dat je nu niet meer de energie hebt om je ‘schattige’ act te doen. Ik vind haar meteen sympathieker.
ja dat gevoel had ik eigenlijk ook, quinten was ook op de hoogte van de zwangerschap toch? dan zou ik al helemaal zoiets hebben van jezus lul, gedraag je een beetje
Ja volgens mij was hij degene die toch nog mee wilde doen ondanks de zwangerschap.
Wat de f gebeurde er met Shirley op het laatst, ging ze nou met die twee mannen naar de kamer?
Ja klopt