Temptation Island #1

Iemand al een linkje​:blush::blush::blush:

Ik ging eens testen en mijn videoland account werkt gewoon nog na het stopzetten van mijn proefabbo! Dus nu kan ik gewoon gratis op videoland kijken!

1 like

Ja ik ook! Heb vandaag ook 10 keer gecontroleerd of ik echt had opgezegd en niet betaald heb. Maar niks! Heb het hier op het forum al eens eerder gelezen.

1 like

Ik vond het heel leuk! Wel heel anders dan de Nederlandse versie. De kandidaten zijn idd ouder en de USA versie heeft een iets andere insteek. Het gaat meer over liefde dan lust zeg maar.

3 likes

Ik vond de Amerikaanse versie het wel waard. Veel leuker ook! Het is wel een ander concept, meer dat ze kijken of je wel met de juiste partner bent dan een test of je vreemdgaat als 8 vrouwen tegen je aanschuren.

4 likes

Sluit me aan bij de meningen hierboven, zeker een aanrader!

1 like

Ging helemaal om dat stuk dat Channah net tegen haar verleider zegt dat ze diepe gesprekken met Quinten mist, en precies daarna het fragment van Quinten die doodleuk zegt “Ja ik hou van goede gesprekken en diepgang” :joy:

Die vrouwelijke verleiders zijn dit jaar echt wel goed op dreef zeg, met al dat sexy gebeuren. Wel grappig om te zien, Thomas en Quinten gaan sowieso 100% de fout in.

2 likes

dieptegang*

4 likes

Ja! Veel beter

1 like

Huh wie was die kerel die bij de vrouwenvilla ging zeggen dat de verkozen mister verleider mocht kiezen bij welke van de vier meiden hij een nacht ging slapen?
Leek wel iemand van de productie ineens, zou yolanthe er niet zijn geweest om dit aan elkaar te lullen?

14 likes

Hahaha dat was toch gewoon een van de verleiders zelf?

Haha, ja dit dacht ik ook heel even

Volgens mij ook, maar die was dan verder nog niet in beeld geweest dus ik dacht ook ff huh?
Verder vind ik dat indd zowel yolanthe als pommeline echt zo’n pamperkont hebben. Is toch niet mooi zoiets :face_with_raised_eyebrow:

2 likes

Ik vind Pommeline wel een jankerd hoor. Je hebt zelf als verleider meegedaan, je weet hoe het er aan toe gaat. Waarom doe je dan mee??

10 likes

Maar hoe was zij zelf als verleidster? Dat seizoen heb ik niet gezien.

Zij kreeg zelfs een relatie met een deelnemer, dus daarom is het zo hypocriet…

2 likes

Ze heeft zelf een relatie gekregen met een van de mannen haha. Dus ze heeft hem laten vreemdgaan. Misschien dat ze daarom zo bang is. :grimacing:

2 likes

Ik weet even niet welk nummer seizoen het was. Maar het was het seizoen dat ze Merijn verleidde. Die samen was met Lisa. De andere koppels waren toen Lize en Jefferson, Jolien en Herbert en de eerste keer dat we Niels en Rosanna leerden kennen haha. Ik denk 2017? Fabrizio is ook verleider geweest, maar een jaar later als ik het goed onthouden heb :thinking:

Edit: ik lees nu je reactie nog eens en dit was je vraag helemaal niet hahaha. Sorry

1 like

Herbert :face_vomiting:

3 likes

Oja ik ging terugkijken en idd, het was een verleider die nog niet in beeld was geweest.