Temptation Island #1

Ik vind het kampvuurbeeld over Pommeline echt dermate lelijk geknipt waardoor Fabrizio, het trotse mannetje, gekrenkt wordt. Jammer als dit er toe zou leiden dat ze uit elkaar gaan.

1 like

Ja vond ik ook, maar ik vond ook dat hij het wel heel zwaar opnam. Maar dat is misschien omdat je zelf de hele situatie vorige keer gezien hebt

Ja hij lijkt me ook iemand die snel in zijn eer is aangetast, maar het knipwerk vind ik in deze reeks toch wel echt anders dan in het vorige reguliere (saaie) seizoen

Ik moest wel lachen om hoe bezopen Thomas over kwam.
En sneu voor Quinten. Hij had het er echt zwaar mee!

1 like

Vind het ook echt sneu voor hem. Ik snap niet waar Channah mee bezig is? Als Q dit zou doen, zou ze ontploffen gok ik zo. Ben oprecht benieuwd naar hun youtube video dat ze samen de aflevering terug kijken!

1 like

Ik ben vooral heel verbaast hoe je met een andere man kan flirten etc terwijl je zwanger bent van een ander

15 likes

hahahaha zie ook elke keer voor me hoe iemand vol passie die titels in staat te spreken. what a time to be alive mensen

2 likes

Normaal gesproken had ik de situatie tussen Channah en Quinten met puur leedvermaak gezien, maar wetende dat daar een ongeboren kind bij betrokken is vind ik het echt heel heel triest.

19 likes

“Het zijn gewoon
 chemische processen waar je als man helemaal niks aan kunt doen”

:woman_facepalming::woman_facepalming:

Quinten vind ik trouwens ook niet zielig. Hij is ook absoluut geen lieverdje zoals we al bij EOTB hebben kunnen zien en heeft Channah al vaker bedrogen. Nu zijn de rollen omgedraaid en weet ie zelf eens hoe dat voelt

13 likes

Thomas is echt zo’n walgelijk ventje. Lekker continue over je piemel in de 3e persoon praten ook :roll_eyes:

19 likes

Ja dat is zo, bij nader inzien vind ik het ook weer niet zoooo sneu voor hem.

Hallo hoezo heeft Yasmin zo’n platte buik terwijl ze zit ONEERLIJK.

3 likes

Ik kom hier gewoon elke week om even te vertellen wat voor idioot ik die Thomas vind. Ik ben er zo van overtuigd dat hij acteert en nep doet, letterlijk alles wat hij zegt is nep en dom, ik erger me zo aan hem. Daarbij vind ik die verleidster waarmee hij aanpapt ook een vervelend nep type. Bah.

23 likes

Waarom denk je dat?

Vind het vooral grappig dat dit degene is die de voice over doet

23 likes

Iedereen vind yasmin niks aan en nep volgens mij
 maar ik heb serieus een girl crush :heart_eyes:

3 likes

Ik ook!! Vind dr echt een hele knappe vrouw, zo naturel ook. Is een keer wat anders dan opgespoten billen en gezicht en naar mijn optiek zoveel en zoveel mooier.

NIET?! Dit verpest mijn hele beeld hahah

1 like

Mwah volgens mij is het meer haar manier van praten haha! Ze is inderdaad super knap en naturel

Hahaha ja echt

1 like