Hhhahahahaha ik ga stuk
Ze zijn daar wel echt met een roze fame bril naartoe gegaan zeg. Wat hadden ze dan verwacht?
Je krijgt al een gratis vakantie en alle drank van de wereld… hadden ze nog een kidsclub verwacht?
Morgan is wel de vader van Rodanya dr kind
Huh, heeft ze 't al benoemd? Ze zou 't toch vrijdag in een video gaan vertellen ofzo…
op 1:13 zegt ze het
Pfff ze is wel extreem goed in het gebruiken van haar kind voor bekendheid
Dacht dat sommige vloggers erg waren maar dat is hier niks bij.
Zo triest…
Ja vreselijk toch. Ze heeft hier echt zelf alle aandeel in.
Ik vind het dus heel zorgelijk voor hun kindje dat ze dit zo in de openbaarheid deelt en ik hoop dat het ze allebei gaat lukken om later positief over elkaar te praten. Maargoed dit is een andere discussie. Alweer veel te veel tijd besteed aan Rodanya die niet interessant is.
hahaha dat was zo grappig.
Vind Fabrizio wel erg heftig reageren hoor… Thomas vind ik maar een heel vies ventje. Als ik mijn vriend zo zou horen praten zou het echt per direct klaar zijn.
Waarom reageerde Fabrizio zo heftig? Ik vond het niet zo erg wat Pommeline zei, meer als grapje en totaal niet serieus. Maar wat dat betreft passen die twee wel bij elkaar, allebei dramaqueens wat zoooo irritant is en zeker omdat ze eerst aan de andere kant van het spel stonden.
Ik vond het wel rot voor Quinten, maar aan de andere kant denk ik van ja gast nu weet je het een keer hoe het voor haar voelde als jij de fout in ging en misschien leer je daar van.
Thomas vind ik gewoon een vies mannetje en ik vind het jammer dat bij Damian en Shirley nu al zulke breuken in hun relatie ontstaan, vind het echt wel een heel leuk stel.
Bij Fabrizio lijkt het echt alsof hij een reden zoekt om er klaar mee te zijn.
Als het voorfilmpje klopt is dan de aflevering dat Channah en Quinten eruit gaan. Dat zou voor hen misschien wel beter zijn. Dan kunnen ze gewoon praten in plaats van elkaar steeds verder opfucken. Hallo er is een kind in het spel
Wat een saaie aflevering en waarom kregen alleen de mannen een kampvuur?? Hoe Thomas zich gedroeg was echt bizar jezus
Ik vind het kampvuurbeeld over Pommeline echt dermate lelijk geknipt waardoor Fabrizio, het trotse mannetje, gekrenkt wordt. Jammer als dit er toe zou leiden dat ze uit elkaar gaan.
Ja vond ik ook, maar ik vond ook dat hij het wel heel zwaar opnam. Maar dat is misschien omdat je zelf de hele situatie vorige keer gezien hebt…
Ja hij lijkt me ook iemand die snel in zijn eer is aangetast, maar het knipwerk vind ik in deze reeks toch wel echt anders dan in het vorige reguliere (saaie) seizoen