NIET?! Dit verpest mijn hele beeld hahah
Mwah volgens mij is het meer haar manier van praten haha! Ze is inderdaad super knap en naturel
Hahaha ja echt
Ik vind Yasmin ook echt super leuk!
Ik vond Yasmin in de eerste afleveringen moeilijk irritant maar ze wordt al wat rustiger dus kan haar steeds meer waarderen. Ze is wel echt een prachtig meisje om te zien natuurlijk!
Ja, bij haar heb ik voor het eerst in veel seizoenen dat ik haar serieus knapper vind dan alle verleidsters bij elkaar.
Sorry maar je hebt Yasmin en dan ga je met die nukkige verleidsterā¦
Oh dat wist ik helemaal niet joh, dat hij met Julia een soort van is samen geweest! Niks van mee gekregen. Dat Pommeline zegt dat hij zei dat hij met haar wilde trouwen en nu dit neem ik niet al te serieus, aangezien ze om alles huilt. Maar wie weet heb je gelijk!
Ik vind het kapsel van Thomas ZO stom. Dat wilde ik echt even kwijt.
En vind hem ook echt een naar ventje, bah.
Los van zijn karakter vind ik het wel echt een hete gozer
Zijn postuur, haar, tanden, tattoes, lof it
Jaaaaa hahahaha
Iemand een linkje for a desperate girl in Bali???
Dit kan ze natuurlijk ook zeggen omdat hij heeft gezegd dat hij het bed en de bank het huis uit wilde omdat die deels van haar waren. Maar het zou mij ook niet verbazen als hij wel vreemd gaat haha.
Ik vond die beelden van Pommeline aan Fabrizio echt naar knipwerk. Dit bedoelde ze totaal niet, echt gemeen idd
Ik snap ook niet dat hij dit niet door heeft, je merkt zo duidelijk dat er nog een gesprek voor hoort.
Ja het is niet echt een helder licht denk ik.
Ik vond Quinten en Channah dan weer echt even lekker: what goes around comes around.
Nu realiseert hij zich pas wat hij heeft. Wel raar idee dat ze zwanger is, hoor
Ohja hahaha helemaal vergeten dit, leek wel een grap zo lelijk was dat
Ergens is het zielig voor pommelien want die gast spoort gewoon niet⦠kon ie nou echt niet bedenken van he misschien vroeg die verleider wel wat zou je met die tattoo doen als hij vreemd zou gaan maar nee hij maakt er gelijj eenn drama van. Ze heeft merrijn keihard gedumpt voor die loser. Karma ofzoā¦
Ja, maar was dit nou echt of nep?!
Vriendinnen vonden die tattoo van Julia dus mooi gezetā¦nou sorry maar het is toch gewoon oerlelijk?!
Ik vond het ook best leuk