Temptation Island #1

Haha ja dat was echt heel awkward! Iedereen zat op elkaar te wachten wie als eerste wegliep. En dan bleef Channah ook nog eens zitten haha:sweat_smile:

Vond dat stukje van Yolanthe en Channah samen op de bank wel echt heel lief en gemeend. Niet meer de harde, met voorbedachte woorden sprekende, Yolanthe, maar echt heel oprecht en meelevend. Je kon echt zien dat zij het ook heel kut vond voor haar. Dat is dan wel weer mooi om te zien vind ik. Dat ze niet alleen voor de sensatie gaan

11 likes

Ik cringe het hele seizoen al van Yolanthe. Behalve nu ze Channah ging troosten op het einde. Echt een mama.

13 likes

Minuut 22:53 deze mensen…
11 likes

Hahahahaha jezus

Holy shit hahahah effe doof aan een oor

Hahahahahaha

My god :hushed: hahaha. Heftig…
Echt zo triest dat hier een kind bij betrokken is.

Omg ik schrok me dood. Ik zag die agressie zo niet aankomen.

Ik heb dus juist wel heel erg het idee dat yasmin acteert, vond het helemaal niet oprecht overkomen. Ben zo benieuwd hoe het nu echt ziet. En dan weer die zinnen die Thomas zegt: ā€œals zij naakt voor me ligt, danā€¦ā€. Walg van hem.

5 likes

W
T
F

Ik denk dat de enigen die dat echt weten zij zelf zijn.

2 likes

Ik denk dat de relatie al over was, maar het gevoel vanuit Yasmine zeker nog niet voorbij was. Je kan wel zien dat het haar heel erg raakt vind ik

3 likes

Maar als het al uit was en dit dus nep is dan heeft Thomas zichzelf wel heel slecht neergezet.

Heb jij dit van een van die twee of van iemand anders?

Echt of nep, het blijft vermakelijk.

5 likes

Ja maar je verwacht op zich niet dat je vriend/ex zegt ā€˜ik zou op dit moment wel een bepaalde kut willen likken’

4 likes

Haha oh ja dat zeker! Plaatsvervangende schaamte

Maar je weet toch nooit hoe het echt tussen hun zit? Al ben je Yasmine haar beste vriendin, misschien heeft ze op de avond zelf wel met Thomas besloten het nog een kans te geven. Ik zeg niet dat je liegt hoor, misschien ben je wel echt Yasmine’s beste vriendin en heb je alle receipts haha maar ik vind haar verdriet dus wĆ©l heel oprecht overkomen. Maarja ze is wel actrice van beroep…

1 like

Nou, dan ben ik heel benieuwd van wie je dat hebt. Ik ben wel een goede directe bekende van Yasmin en ik weet dat er wel veel gezeik was maar ze wel echt bij elkaar waren… En dat ze idd Temptation wilde gebruiken als avontuur en echt wilde kijken hoe ze nu verder wilden. Daarbij, wie gaat het zich vrijwillig zo moeilijk maken en voor lul zetten op tv???

Zo benieuwd van wie jullie dit allemaal hebben :joy:

1 like