Temptation Island #1

Haha dan is het gewoon niet mijn ding

Thomas :face_vomiting:

Damian heeft inderdaad echt een enge blik in zijn ogen. Hij ziet er echt uit alsof hij ineens vet aggressief kan worden

Thomas is echt walgelijk. Walg dan ook van mijzelf dat ik hem ergens best sexy vind? Ik snap niet echt hoe.

3 likes

Ik zie ons Fabri de in z’n stories steeds met een blond meisje. Lijkt erop dat ze iig aan het daten zijn.

Rodanya krijgt een…

jongetje

1 like

Heeft iemand nog een linkje naar aflevering 6?

1 like

Heb je al via Spatienet geprobeerd?

Ja, kon niets vinden :face_with_raised_eyebrow:

Hmm volgens mij is t ook heel wisselend of het via daar beschikbaar is of niet :see_no_evil:
Verder zou ik niet weten of er nog andere linkjes zijn, sorry!

Aflv 7

Wat lult Thomas allemaal? Je bent zelf respectloos.

2 likes

Heftige aflevering wel!

Ja sowieso wist Yolanthe het al, het blijft tv. Vond het wel goed dat ze nog zei dat ze niet mee hadden moeten doen, dat leek me wel oprecht. Heb wel te doen met Channah… ik hoop maar dat hun relatie standhoudt.

Sowieso scripted, waarschijnlijk is het een paar keer opgenomen voor de beste reactie haha.

3 likes

maar zowel channah als quinten wisten voor temptation dus al dat ze een kindje kregen. bi-zar hoe zij zich daar hebben gedragen dan en dat ze alsnog de keuze hebben gemaakt om mee te doen.

16 likes

ja echt ongelofelijk! ook de manier hoe ze op elkaar reageren als ze elkaar weer zien, zo hartverwarmend…

1 like

Ik vind die Fabrizio wel hypocriet hoor pff.

2 likes

Ik kan niet meer normaal naar Max kijken zonder te denken aan dat iemand hier zei dat ze hem vond lijken alsof hij iemand van de productie was, toen hij die prijs gaf aan Mitch een paar weken geleden. Vooral als Max zijn bril op heeft, lijkt echt van de productie ipv een verleider. :joy:

17 likes

Ik heb ook nog geen stream kunnen vinden

Ja!

Danku danku :clap:t3::clap:t3: (ik weiger nog een keer videoland te kopen sinds mijne gisteren is verlopen)

1 like