Temptation Island #1

Ik vond Shirley haar reactie ook echt heel heftig maar moest stiekem wel een beetje lachen om haar uitspraak dat Damian met z’n hoofd in Djamiah haar baarmoeder zat hahah

13 likes

En die uitspraak van Damian dat hij zich voelde alsof hij in een slecht einde van een Mario level zat, in plaats van met de prinses naar huis tegen bowser vechten :joy::joy: (iets in die trant)

19 likes

Janken dit :joy:

3 likes

Mijn oren en ogen bloeden

1 like

:joy::joy::joy::joy::heart:

75 likes

Zijn Oreo en Liessinde niet meer samen?
Oo haar insta is geen Oreo kruimeltje te vinden

6 likes

Is er nu zowel iemand die Orpheo heet, als iemand die Oreo heet? :face_with_raised_eyebrow: Ik heb het seizoen nog niet gezien maar lees soms wel het topic mee, en ben verward.

1 like

(En het leuke is dat Damian nog bloedserieus was ook, hij had geen idee dat hij zijn naam steeds verkeerd uitsprak)

1 like

Haha ok ik ben mee. Het leek me al zo bizar :sweat_smile:

1 like

Weet iemand waar dit over gaat? https://grazia.nl/showbizz/thomas-woedend-op-makers-temptation-island-vips

Maar dat deed ‘ie toch echt zelf

3 likes

Wat een saaie aflevering zeg. Niet t kijken waard.

1 like

Ik vind Pommeline zonder die extensions echt zoveel knapper! Staat haar echt goed.

6 likes

Die muziek toen Orpheo aan kwam lopen… :rofl:

Pffff wat een saai einde inderdaad, anti-climax.

Liessinde: * verhaaltje over dat het vertrouwen in Oreo na TI minder is geworden *
Meteen erachter gemonteerd: “We hebben meer vertrouwen in elkaar. Zo nu en dan is ze nog steeds een beetje onzeker, maar dat hoort bij het pakket.” aldus Oreo. :woman_facepalming:t2::woman_facepalming:t2:

1 like

Maar iemand als Shirley valt natuurlijk niet voor die onzin die hij uit kraamt, die prikt daar zo doorheen. (net als die 2 verleidsters).

Ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat er iemand bestaat die op zo’n man zou kunnen vallen, die zooo naïef is. Naast liessinde dan…

11 likes

Heeft pommeline haar lippen laten doen? Het valt me nu ineens zo op…

1 like

Je kunt beter vragen wat Pommeline niet heeft laten doen :joy: Haar halve lichaam is verbouwd, zelfs haar billen zijn fake.

2 likes

De fakeheid van haar billen valt nog meer op dan dat van haar lange extensions, ik vind dar echt niet mooi gedaan bij haar! Wel echt zonde vind ik, vond haar figuur daarvoor hartstikke mooi!

Ik vind het idd ook echt zonde, het was daarvoor al een supermooie meid

1 like