Temptation Island #1

Ik wilde ook net gaan kijken! Jammer!

ik wil ook boos zijn op Orpheo (waarom heeft hij ok zo’n mythische naam, en niet iets dat past bij zijn dictatorhouding
) maar spatienet linkjes doet het niet :frowning:

Kom ik weer met mijn linkje haha.
Aflevering 13

12 likes

Kunnen we geen kamervragen stellen over Orpheo. Wat een klapmongool zeg man man man

26 likes

Jeetje het is al 10 keer gezegd maar hoe eng is Orpheo. Ik wil Liessinde echt een berichtje sturen op Insta, haha heb dat nog nooit gehad. Zou graag d’r psycholoog willen zijn, genoeg winst te behalen.

Fabrizio en Pommeline, aah mn vriend kwam net daarna thuis die is dus helemaal rot geknuffeld door alle feels.

2 likes

Als iemand die zelf therapie heeft gehad vind ik het zo naar dat Shirley tegen Damian zegt dat het bij hem nog niet gewerkt heeft. Zo vervelend als je je best doet 2 jaar om anger management te doen.

1 like

Je punt geldt nog steeds maar dat wat Shirley zei sloeg niet daarop maar op het feit dat hij volgens haar altijd van alles verzint wat niet waar is (waar hij dus hulp voor zoekt/zou zoeken).

2 likes

Ik blijf erbij
 Oreo moet wel een acteur zijn.

2 likes

Vraag me nog steeds af wtf yasmin met haar voorhoofd heeft

Brandwond van een krultang.

Aaah, zo een vermoeden had ik al

Hierbij verkies ik @clarity tot meest geliefd forum lid.

7 likes

Door al dit Orpheo gedoe was ik terug aan het kijken naar Jolien en Herbert. En ik zie dat ik geblokkeerd ben door Herbert. :stuck_out_tongue:

7 likes

Waarom precies? Ik voel dat dus niet maar misschien zie ik wat over het hoofd

1 like

Los van alle sneaky personen, wat is temptation island eigenlijk een kutprogramna. Door beelden aan elkaar monteren lekker stoken in relaties en nachtmerries uit laten komen.

Ik vond het dit seizoen wel oprecht ook deels naar om te kijken, hoe Shirley zo opgefokt is, hoe Damian zo verslagen is, het verdriet van pommeline en fabrizio.

1 like

Als mijn partner de hele tijd zat te kijken en te lachen en te dansen met iemand die 24/7 op hem aan het twerken is waarbij ze haar billen en kruis voor zijn gezicht bungelt met haar benen wijd zou ik ook woest zijn hoor. En dan schijnheilig doen en zeggen ‘ik heb onze regels niet overtreden, ben niet vreemdgegaan’ ja daaaaag

8 likes

Wow, Orpheo is zo verschrikkelijk naar en manipulatief. Ik vind het bizar, en doodseng hoe er ook werkelijk waar 0,0 emotie van hem af straalt. Zelfs wanneer Liessinde naast hem zit te huilen komt er geen enkele emotie bij hem om hoog. Het zou mij ook niks verbazen als hij ook aan lichamelijke mishandeling zou doen. Heb nog nooit eerder gehad dat iemand op TI zo’n heftig gevoel oproept.

4 likes

Half jaar na temptation island en nu zijn Yasmin en Danielle vriendinnen. Toch apart wereldje. Ook bij oa. eotb waar Elodie en Yasmine elkaar haten en daarna goede vriendinnen worden of Pommeline die Lie niet kan uitstaan en ook de ex van Fabrizio is en die lijken nu ook vriendinnen te zijn. Maar oke love al die series dus ik klaag niet. Ben gewoon verbaasd.

3 likes

Frenemies, alles voor de fame

9 likes

Pommeline had niets tegen Lie als persoon toch? Alleen de meeste angst voor haar omdat Fabrizio een verleden met haar heeft en zij dus zijn temptation zou zijn? Of ja, zo had ik hem meegekregen haha.

Over Lie gesproken, die is voor haar doen echt weinig in/op beeld geweest trouwens.

4 likes