Hij kwam tijdens temptation over als een complete lul en heeft daar nu instant spijt van, terwijl het eerst een overtuiging/manier van leven was. In de terugblik zijn ze nog samen, maar nu toch ineens niet. Ze hebben nooit elkaars foto’s geliked op instagram en de hele opzet, de manier waarop komt op mij een beetje over als een publiciteitsdingetje en nu repareert hij even zijn imago.
Nu denk ik ook opeens, misschien hadden ze daarom wel die boeken gekocht en meegenomen. Was dat gewoon een voorbedacht plan.
Maar anderzijds, kan ik me niet voorstellen dat iemand zich zo naïef en dom opstelt als rol. Zo wil je toch niet bekend worden?
Hm ja dat is wel vreemd. Ook van het (niet) liken van de foto’s.
https://www.instagram.com/p/B3P1e_bDmWJ/?igshid=12d0bab4ad2lu
Doet-ie het? Een filmpje waarin Demi Sidney met een ander in bed betrapt.
Nee doet t niet
Ah jammer. Hij staat op de insta van Team_tempa
Zo dan.
omg
Ja jeetje hij was gewoon k verdrietig.
Hahaha wat IS dit?? Wie is dat meisje in zijn bed??
Demi op 15 sept op insta: het is uit, het hele verhaal komt nog wel uit.
et voila
Fuck ik kan nu niet kijken, ben te nieuwsgierig
Er gebeurt letterlijk niks, je ziet twee mensen in een bed maar ik herken ze niet. Sidney zegt iets van ga je dit echt doen? Ze slaapt hier omdat ik verdrietig was. En Demi zegt iets van je hebt geneukt en dan zegt Sidney nee en dan zegt Demi ga je liegen en dan zegt Sidney ik lieg niet ze slaapt hier omdat ik verdrietig was
Ze heeft nieuwe tanden en is volgens mij best wel wat afgevallen ook? En ze heeft haar borsten laten doen. Bizar dat iemand zo kan veranderen
Ik herken haar serieus niet meer
Zo, dit is gewoon een ander persoon! Bizar zeg
Ik moest googelen wie er nou bedoelt werd!
Wat een verandering…
Wtf dit is echt shocking
Heerlijk dat dit programma gewoon “celebs gaan daten” heet. Ze waren uit de bijzondere namen?
Ik moest even googlen wie megan ook alweer was. Herkende haar echt niet!