Temptation Island #1

Ik keek een video op YouTube met Damian en die zei dat Lie echt fucking saai was. Kan ik me wel wat bij voorstellen.

Ja exact dat. Ze heeft ook nul mimiek.

2 likes

De prijs naar het meest vermakelijke seizoen gaat toch wel naar deze, mijn god wat een drama.

Voor meneer Oreo heb ik geen woorden meer, wat een imbeciel. Jammer dat Liessinde niet sterk genoeg is om voor zichzelf te kiezen. Run Liessinde, RUN.

Shirley vond ik ook wel erg heftig opeens bij het kampvuur, heel bitchy. Damian verdiende dat ergens wel, maar niet zo intens
 Als hij nou seks had gehad en dergelijke, dan had hij pas zo’n confrontatie verdiend. Zij had wel ff wat respectvoller kunnen doen.

Yasmin vond ik juist weer veel te soft voor Thomas, dĂ­Ă© had pas de volle laag verdiend. Als ik haar was zou ik echt over hem heen willen kotsen, past wel bij de misselijke vent die hij is. Aan de andere kant wel heel goed van haar dat ze zo rustig en volwassen bleef hoor, maar ik had dat niet gedaan en ook niet gekund.

Nu komt er waarschijnlijk nog 1 aflevering waarin ze met iedereen thuis gaan terugblikken toch?

4 likes

Hoe kan Thomas nu met droge ogen beweren dat ie niet weet wat hij allemaal heeft gezegd?!?

12 likes

Zo dit irriteerde me ma-te-loos, ik zat m gewoon hardop uit te lachen. Hij keek ook echt alsof ZIJ de gek is, wat een misselijk ventje.

6 likes

Ik vond Shirley haar reactie ook echt heel heftig maar moest stiekem wel een beetje lachen om haar uitspraak dat Damian met z’n hoofd in Djamiah haar baarmoeder zat hahah

13 likes

En die uitspraak van Damian dat hij zich voelde alsof hij in een slecht einde van een Mario level zat, in plaats van met de prinses naar huis tegen bowser vechten :joy::joy: (iets in die trant)

19 likes

Janken dit :joy:

3 likes

Mijn oren en ogen bloeden

1 like

:joy::joy::joy::joy::heart:

75 likes

Zijn Oreo en Liessinde niet meer samen?
Oo haar insta is geen Oreo kruimeltje te vinden

6 likes

Is er nu zowel iemand die Orpheo heet, als iemand die Oreo heet? :face_with_raised_eyebrow: Ik heb het seizoen nog niet gezien maar lees soms wel het topic mee, en ben verward.

1 like

(En het leuke is dat Damian nog bloedserieus was ook, hij had geen idee dat hij zijn naam steeds verkeerd uitsprak)

1 like

Haha ok ik ben mee. Het leek me al zo bizar :sweat_smile:

1 like

Weet iemand waar dit over gaat? https://grazia.nl/showbizz/thomas-woedend-op-makers-temptation-island-vips

Maar dat deed ‘ie toch echt zelf

3 likes

Wat een saaie aflevering zeg. Niet t kijken waard.

1 like

Ik vind Pommeline zonder die extensions echt zoveel knapper! Staat haar echt goed.

6 likes

Die muziek toen Orpheo aan kwam lopen
 :rofl:

Pffff wat een saai einde inderdaad, anti-climax.

Liessinde: * verhaaltje over dat het vertrouwen in Oreo na TI minder is geworden *
Meteen erachter gemonteerd: “We hebben meer vertrouwen in elkaar. Zo nu en dan is ze nog steeds een beetje onzeker, maar dat hoort bij het pakket.” aldus Oreo. :woman_facepalming:t2::woman_facepalming:t2:

1 like