Temptation Island #1

Haha ja dat is waar!

Jeetje wat heftig!!

Channah en Quinten en Tiguuurrrrr :joy:
Ik ga ook stuk om die kinderwagen met gouden vleugels eraan

2 likes

Temptation fight tussen Sydney en Jaimey in de ring, ik geniet nu al.

4 likes

Kan Tiger mooi weg vliegen van die twee

We’re back, baby!

6 likes

Oh huh echt?? Wie wat waar? Ik insta pb je even!

Hierbij officieel alle koppels: https://www.rtlboulevard.nl/entertainment/tv/artikel/5012406/bevestigd-deze-koppels-doen-mee-aan-temptation-island

1 like

Ik kan na al die seizoenen echt niet begrijpen dat die koppels serieus mee doen “om hun relatie te testen”. Zeker niet als je die beschrijving al leest. Enige wat ik dan denk is: alles voor de fame :crazy_face: :money_mouth_face:

7 likes

Dat denk ik dus ook haha

1 like

3 koppels zijn net een jaar samen…

2 likes

Vreemdgaan kent geen tijd. Maar ze willen toch alleen maar op tv en insta influencer worden.

Zou je denken, maar een van de kandidaten bio-ingenieur van opleiding en doet een PhD. Dan kan je het toch niet afschuiven op gebrek aan een goed stel hersenen?

Oh ik ook niet hoor, maar had het zo wel gelezen uit jouw reactie. Al denk ik dat het vaak ook wel kan samenhangen, aangezien het beide een bepaalde vorm van denkvermogen eist. Maar genoeg intelligente mensen die domme beslissingen maken en omgekeerd natuurlijk.

1 like

Ik las op de Instagrampagina van team_tempa dat er een stel naar huis is gestuurd omdat ze mobiele telefoons hadden meegesmokkeld. En dat er dus weer een ander stelletje halverwege meedoet ter vervanging van dat andere stel.

7 likes

Meine gute :joy:

1 like

Dit vind ik leuk!

7 likes

Ze weten het wel uit te melken zeg

1 like

Oreo en Liessinde krijgen een baby​:woman_shrugging:t3::woman_shrugging:t3:

1 like

Dat wist ik niet, ik zag het voorbij komen op een of andere pulp nieuws site net