Jemig, wat een totaal anders persoon. Die is koekerond
Wow dit is echt niet normaal. Ik zou haar echt niet herkend hebben als er niet bij stond wie het was. Echt alles lijkt anders.
Er is een usa topic!
Wow dit is zo heftig, Laura is kennelijk in elkaar geslagen om haar deelname maanden terug.
Wow wat bizar!
But whyy
Ja zag het ook net. Weet niet of ze een relatie hebben of een vriendschap maar hoop dat ze op een normale manier met elkaar kunnen blijven omgaan voor de baby. Dat ruzie maken via social media snap ik ook echt niet.
Ik was vrijdag in de Rum Club in Utrecht en Demi zat achter me aan een tafeltje met een jongen wat te drinken. Ik ging een selfie maken van m’n vriendinnen en mij en volgens mij dacht ze dat ik deed alsof en dat ik stiekem van haar een foto maakte. Ze ging namelijk een beetje bukken en fluisteren tegen die jongen. Maar dat deed ik natuurlijk niet haha.
Ze is veel langer dan ik dacht! En haar haar is donkerbruin. Ze keek niet echt alsof ze het heel erg naar naar zin had. Tot zo ver dit boeiende nieuws.
Haha ja dat is waar!
Jeetje wat heftig!!
Channah en Quinten en Tiguuurrrrr
Ik ga ook stuk om die kinderwagen met gouden vleugels eraan
Temptation fight tussen Sydney en Jaimey in de ring, ik geniet nu al.
Hahaha die rant over die tas is echt vergelijkbaar aan de dagelijkse preken die ik mijn vriend geef.
Kan Tiger mooi weg vliegen van die twee
We’re back, baby!
Oh huh echt?? Wie wat waar? Ik insta pb je even!
Hierbij officieel alle koppels: https://www.rtlboulevard.nl/entertainment/tv/artikel/5012406/bevestigd-deze-koppels-doen-mee-aan-temptation-island
Ik kan na al die seizoenen echt niet begrijpen dat die koppels serieus mee doen “om hun relatie te testen”. Zeker niet als je die beschrijving al leest. Enige wat ik dan denk is: alles voor de fame