Temptation Island #1

Maar iemand als Shirley valt natuurlijk niet voor die onzin die hij uit kraamt, die prikt daar zo doorheen. (net als die 2 verleidsters).

Ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat er iemand bestaat die op zo’n man zou kunnen vallen, die zooo naïef is. Naast liessinde dan…

11 likes

Heeft pommeline haar lippen laten doen? Het valt me nu ineens zo op…

1 like

Je kunt beter vragen wat Pommeline niet heeft laten doen :joy: Haar halve lichaam is verbouwd, zelfs haar billen zijn fake.

2 likes

De fakeheid van haar billen valt nog meer op dan dat van haar lange extensions, ik vind dar echt niet mooi gedaan bij haar! Wel echt zonde vind ik, vond haar figuur daarvoor hartstikke mooi!

Ik vind het idd ook echt zonde, het was daarvoor al een supermooie meid

1 like

Ja dat vind ik ook. Ik vind het zonde van haar lippen joh. Het was al zo’n mooie vrouw! Maar goed het is haar leven natuurlijk, en daar mag ik niet over oordelen. Maar zonde vind ik het echt

Laatste aflevering
Als goed is doet deze het

5 likes

Ja vind haar billetjes (:slight_smile:) zo laag zitten!

Ik vind Pommeline echt wel heel mooi. Maar de andere meiden ook, allemaal echt zo knap en netjes.

Oreo en Liessinde :woman_facepalming:

Oh wow Quinten en Channah die op tv zeggen alleen bij de ander te zijn voor de kleine.

Ga in hemelsnaam uit elkaar voor jullie kind dit ziet en een trauma oploopt.

15 likes

Het is uit tussen Orpheo en Liessinde:

3 likes

Gelukkig voor haar

20 likes

Wat fijn dat ze als collega’s verder gaan

5 likes

Volgens mij kunnen ze ook niet echt zonder elkaar, ze zijn allebei te jong om een serieuze vaste vader-moeder relatie aan te gaan. Vind het wel sneu met name voor Channah

Voor het eerst dat ik zijn uitspraken begrijp en met zijn tekst niet denk wtf hoezo ben/denk je zo.

Vraag me door dit bericht wel af of ze überhaupt ooit samen waren.

Oh, waarom?

Hij kwam tijdens temptation over als een complete lul en heeft daar nu instant spijt van, terwijl het eerst een overtuiging/manier van leven was. In de terugblik zijn ze nog samen, maar nu toch ineens niet. Ze hebben nooit elkaars foto’s geliked op instagram en de hele opzet, de manier waarop komt op mij een beetje over als een publiciteitsdingetje en nu repareert hij even zijn imago.

Nu denk ik ook opeens, misschien hadden ze daarom wel die boeken gekocht en meegenomen. Was dat gewoon een voorbedacht plan.

Maar anderzijds, kan ik me niet voorstellen dat iemand zich zo naïef en dom opstelt als rol. Zo wil je toch niet bekend worden?

1 like