Dat denk ik dus ook haha
3 koppels zijn net een jaar samen…
Vreemdgaan kent geen tijd. Maar ze willen toch alleen maar op tv en insta influencer worden.
Ik denk dat de kandidaten die serieus mee doen, te dom zijn om dat te beseften. Ieder weldenkend mens zou sowieso wegblijven uit een dergelijke setting, omdat je zeker weet dat vreemdgaan in die setting niets met vertrouwen te maken heeft. Het is zo afhankelijk van de factoren (elkaar 2 weken niet zien/spreken, manipulatie, mensen die je leuk zou kunnen vinden). Vind juist samen besluiten dat je er niet aan mee gaat doen een gezonde actie voor je relatie
Zou je denken, maar een van de kandidaten bio-ingenieur van opleiding en doet een PhD. Dan kan je het toch niet afschuiven op gebrek aan een goed stel hersenen?
Ik zie intelligentie niet per se gelijk aan domme/slimme beslissingen maken. Denk dat je erg intelligent kan zijn met een zwak moreel en emotioneel kompas. Of tenminste: ik ken er een paar die behoorlijk slim zijn, maar op het gebied van relaties en mensen gewoon ronduit domme beslissingen maken
Oh ik ook niet hoor, maar had het zo wel gelezen uit jouw reactie. Al denk ik dat het vaak ook wel kan samenhangen, aangezien het beide een bepaalde vorm van denkvermogen eist. Maar genoeg intelligente mensen die domme beslissingen maken en omgekeerd natuurlijk.
Ik las op de Instagrampagina van team_tempa dat er een stel naar huis is gestuurd omdat ze mobiele telefoons hadden meegesmokkeld. En dat er dus weer een ander stelletje halverwege meedoet ter vervanging van dat andere stel.
Meine gute
Ze weten het wel uit te melken zeg
Oreo en Liessinde krijgen een baby:woman_shrugging:t3:
Dat tempo waarop temptation koppeltjes die eerst dramatisch uit elkaar zijn gegaan kinderen krijgen. Heb echt te doen mer die kinderen.
Dat wist ik niet, ik zag het voorbij komen op een of andere pulp nieuws site net
Logica van Temptation koppeltjes :
- ik ga m’n relatie testen en als het goed afloopt gaan we voor (ik citeer) ‘huisje, tuintje, kindje’.
- Relatietest faalt jammerlijk en dramatisch in temptation island.
- Ik ben erachter gekomen dat we echt voor elkaar gemaakt zijn en we verwachten nu onze liefdesbaby #niettebreken
Kunnen we deze mensen niet van een hoge brug af duwen? Dat in de kleine lettertjes van het contract staat, dat als ze een misstap begaan en alsnog met elkaar verder gaan, ze van een brug af worden geduwd. Lijkt me een top idee.
Of nog beter:
- We verwachten een kind
- Laten we alsnog onze relatie gaan testen!
Vergeet influencer/model/danseres niet!
“Animatrice”
In haar laatste relatie, die 4,5 jaar duurde, werd ze maar liefst vijf keer bedrogen en dat is haar motivatie om nu deel te nemen aan Temptation Island.
Geweldige motivatie meid.