Hoe vaak gaan ze nog benoemen dat ze van dansen houden?
Slim die gong. Lekker het vuurtje opstoken
Echt een leuke meid die danseres
Edit: niet de verleidster danseres dus
Tering wat slecht deze stukjes. Die jongens doen t beter
Ik vind de pony bij Romee echt zonde, met haar haren uit haar gezicht is ze zoveel mooier.
Ik word wel kriegel van al die Engelse woorden
Met die lippen lijkt Felicia op 1 van die Snapchat-filters. En op een breedbekkikker.
Ik heb de eerste drie afleveringen gezien en het gaat echt snel en heftig
Oh yes eindelijk weer. Nu al zin in volgende week
Ik begin lichtelijk verliefd te worden op Karim, maaaar ik denk dat hij heel anders is als wat hij nu laat zien.
Ik vind het zo heftig dat die felicia pas 21 is, had haar vele malen ouder geschat
Die Felicia doet me zo denken aan die verleidster van Reiki van vorig seizoen, ben haar naam kwijt. Zelfde soort gezicht. Maar ja, aangezien alles verbouwd is, lijkt iedereen op elkaar.
Wtf ik zat het gisteren met een vriendin te kijken. En wij hadden allebei het gevoel alsof we Romee ergens van kennen? Alsof we haar ergens eerder hebben gezien? De enige link die ik kon maken is dat ze op Inge de Bruijn lijkt, maar het blijft knagen man
Jaaa klopt! en ze praat ook precies zo.
Maar hoe werkt dat met die gong staan die twee gasten dan in de bosjes alles in de gaten te houden. Of hebben ze walkie talkies en rennen ze snel naar de gong wanneer er wat gebeurt? ‘We hebben een code 8551, luid de gong NU!!! Over!’. Je verveelt je dan toch helemaal de tering als er niks gebeurt haha
Laetitia denk ik?
Nee dat idd ook! Hahaha hoe hoor je die gong als je helemaal van je padje af bent en op loeiharde muziek staat te twerken?
Ze zullen er wel een momentje van maken dat tien van die mannetjes daarop komen slaan
Felicia deed mij ook echt meteen denken aan Laetitia van vorige seizoen, qua gedrag en ook wel uiterlijk
En ik snap niet wat iedereen in Karim ziet, vind hem echt 10x niks en hij gaat 100% vreemd