Maar hoe werkt dat met die gong staan die twee gasten dan in de bosjes alles in de gaten te houden. Of hebben ze walkie talkies en rennen ze snel naar de gong wanneer er wat gebeurt?
âWe hebben een code 8551, luid de gong NU!!! Over!â. Je verveelt je dan toch helemaal de tering als er niks gebeurt haha
Laetitia denk ik?
Nee dat idd ook! Hahaha hoe hoor je die gong als je helemaal van je padje af bent en op loeiharde muziek staat te twerken? 
Ze zullen er wel een momentje van maken dat tien van die mannetjes daarop komen slaan
Felicia deed mij ook echt meteen denken aan Laetitia van vorige seizoen, qua gedrag en ook wel uiterlijk
En ik snap niet wat iedereen in Karim ziet, vind hem echt 10x niks en hij gaat 100% vreemd 
Dit had ik ook! Heb nog steeds geen idee waar van
Hahaha er zit gewoon een crew vanaf een afstand alles te bekijken in beide huizen. En wanneer er iets gebeurt dan seinen ze waarschijnlijk die gasten in dat ze de volgende dag moeten komen opdraven.
Ten minste, ik neem aan dat ze dat op zoân doodstil moment doen zodat het effect lekker groot is en niet tijdens het feestgedruis⊠Hoewel het natuurlijk JUIST tijdens het feesten ideaal is omdat iedereen dan denkt âoh wat kan mij het ook schelen dan ga ik ookâ.
Interessante analyse
Misschien werken ze in shifts haha
Ik denk dat er een aparte kamer is geboekt in dezelfde villa, met security, crew, catering, schoonmakers etc.
Volgens mij zitten ze er best wel bovenop, en dat zal ook wel moeten mocht er iets mis gaan met die bende van ellende daar. Ff op de gong slaan tussendoor zal wel lukken 
Lijkt mij indd ook! Als er toch cameramensen aanwezig zijn kunnen die dat dan ook wel doen. Of net als bij Ex on the Beach beveiligers die ze uit elkaar halen als ze gaan vechten.
De afleveringen werken niet meer op spatienet, en ik kan vanuit België ook niet op videoland. Beetje jammer
De eerste twee kan je kijken op de website van rtl.
Als Gianni niet vreemdgaat, post ik een nude op forum feminarum. Safest bet ever
Van eerdere seizoenen heb ik echt gesmuld maar ik merk dat ik een beetje temptation moe word ofzo. Heb het op de achtergrond aanstaan en als ik weer zoân feestje zie, denk ik: gaaap weer een twerkende verleidster. Straks zullen ze wel weer massage les krijgen tijdens de date en uiteraard volgt er een dreamdate met maar 1 bed op de kamer.
Same old, same old. Maar toch zet ik het wel weer aan 
Tot zover mijn bijdrage van vandaag
Welk koppel zou hun mobieltjes hebben meegesmokkeld?
Ik denk Gianni en Melissa, maar ik weet niet zo goed waar ik dat op baseer haha. Misschien omdat Melissa bij een voorstukje van de kampvuur beelden zei âik kan nu maar beter even niks zeggen hĂš?â Maar dat kan natuurlijk op alles slaan haha
Er zijn zogenaamde âwatchersâ die in shifts dag en nacht alle beelden in de gaten houden.
Spotters heet dat toch, die ook alles uittypen? Een collega van me is spotter geweest bij robinson
Oh ik hoorde juist âwatcherâ maar heb het via via dus misschien hebben ze het verbasterd.
Wb expeditie: daar zijn toch enkel cameramannen/vrouwen? Geen opgehangen vaste cameraâs?
Dit is zo top! 
HOW DARE U hahahaha