Denk je dat ze misschien zijn geschrokken van de ophef rondom de aanranding in dat andere trashy TV programma, en het iets minder goor hebben gemaakt dit seizoen? (Ik ben pas bij episode 1 hoor, geen idee of de mannen alsnog engerds gaan zijn)
Ja dat zou idd heel goed kunnen!
In België tonen ze het nieuwe seizoen op de zender vijf
Melissa doet me denken aan Milou van vorig jaar. Ook geen helder licht volgens mij
Maar er is toch sowieso zo’n hele crew aanwezigs met de deelnemers alcohol geeft en verleiders opjut om ontbijt op bed te brengen enzo? Dit wordt zo enorm gestuurd volgens mij? Vroeger iig, weet niet of het na LI gate nog zo heftig zal zijn.
Ik moest wel lachen bij die voorstelrondes
Rick is enthousiaster over de acts/vrouwen dan die 4 mannen bij elkaar
je hoort hem soms echt joelen!
Ik kijk op tv en niet via Videoland. Nu las ik net dat er drie afleveringen zijn geweest. Maar ik heb van de week (volgens mij woensdag) twee afleveringen achter elkaar gezien. Wanneer is aflevering drie dan geweest?
Oh. Kijk, ik kon die derde dus al niet vinden. Dank voor je verduidelijking.
Gianni en Melissa worden vervangen vanwege tekefoonsmokkel.
Ik had al zo’n vermoeden dat zij het waren!
Ik wilde dit net in een spoiler komen plaatsen, het is vooralsnog een gerucht trouwens.
Dit soort dingen mogen wat mij betreft wel in een spoiler.
Betekent dit dat ik daadwerkelijk een nude moet gaan posten op dit forum? Zie m’n eigen bedachte weddenschap een paar posts terug.
Die gast kan dus niet eens vreemdgaan als hij eruit wordt gestuurd, fuck. Vond hen net zo’n juicy koppel, jammer.
Maar het is echt nog een gerucht dus? Of staat t vast?
Hahaha, maar misschien komen ze er pas na het vreemdgaan achter! Hoop ik voor je.
Stond op de instagram van Team tempa, schijnt ook dat ze niet te zien zijn in de voorstukjes van de kampvuur avonden omdat je dan kan inschatten wanneer de wissel is
Ik ga alvast nadenken over m’n pose
Ik kwam het tegen op een roddel-“nieuws” pagina
En op de Team Tempa insta.
Dacht dat het daarom een feit was, maar je weet het maar nooit natuurlijk

Ahh ik vind dit hartstikke leuk! Wel NMSMVPE maar gewoon leuk
Ik krijg echt Bassie en Adriaan vibes van dit lied + clip.