Hahaha door al deze antwoorden is mijn vermoeden bevestigd. Ze ziet er hetzelfde uit als alle YouTube influencers 
Nu je 't zegt inderdaad hehe
Kwam gisteren Fabrizio tegen in de Albert Heijn.
Goede kont heeft hij wel, het geblondeerde haar mag hij ditchen.
Ik vind de manier van praten bij die Christoph echt zo vervelend! Vind hem sowieso een achterbaks ventje wat zich nep voordoet
Ik kan niet meer naar Melissa kijken zonder dat haar eigen schlagersmuziek in mijn hoofd wordt afgespeeld
Ahhhhh Karim schat van mn hart
Hallo kijkt er nog iemand op tv
Ja ik. Wat is dit met die joker.
Ja dat is echt dom haha
Ben benieuwd naar de eerste beelden, door die reacties lijkt het best heftig maar dat zal vast wel meevallen 
Ik wil gewoon drama oke schiet is op
Yo
Saved the best for last
Mooie poep
Aflevering Videoland Er gebeurt me echt nog veeeeeel te weinig. 

En wat is die Roshina irritant dat ze zich alleen maar druk loopt te maken over de (beelden van de) andere meiden, laaaaaat ze lekker maid sjesus
Mijn mening
Ik vond het een samenvatting van vorige week.
Echt genadeloos toen Gianni zei: “Ik snap niet dat de andere mannen hier geen Temptation hebben als je kijkt naar [het uiterlijk van] hun vriendinnen”.
You ain’t a damn looker yourself, G. 
Dit dacht ik dus ook, was een beetje flabbergasted
Elke week als het woensdag is dan heb ik zin in de aflevering en elke keer als ik de aflevering kijk dan kan ik niet wachten tot het voorbij is, zo saai is het. En aan de vooruitblik te zien, gebeurt er volgende week ook weer heel weinig maar ik zal toch wel weer kijken
Gianni is echt een fucking aambei.
Ik kan de afleveringen alleen nog maar als achtergrondgeluid verdragen, het is zo saai terwijl er steeds wordt gezegd dat het zo vernieuwend is dit seizoen. Kan ook maar 2 namen van deelnemers onthouden, zo veel desinteresse heb ik inmiddels. Maar toch blijf ik nog kijken, ergens in de hoop op vermaak en dat het nog juicy wordt.
Ik heb ook het idee dat de deelnemers de laatste seizoenen alleen maar bezig zijn met de camera’s. Telkens bezig over goede beelden en hoe dingen over kunnen komen. Die misselijke Christian toch ook tijdens de dubbel date. Blijven benoemen dat ze nog steeds werden gefilmd en zo extreem fake doen. Denk dat de helft zonder camera al na een halve dag zou vreemdgaan.
Ik heb het idee dat Melissa extensions draagt die niet goed geblend zijn.