Videoland
Zouden Gianni en Melissa nou zijn gaan whatsappen toen ze zich allebei terugtrokken in de badkamerā¦
Videoland
Zouden Gianni en Melissa nou zijn gaan whatsappen toen ze zich allebei terugtrokken in de badkamerā¦
Ja dat dacht ik ook meteen! Sowieso wel
Ik vind haar stem wel wat weghebben van Nikkie de Jager. Of misschien de manier van praten?
Ja sowieso
Ja en die voice over zei het ook nog op een manier waarvan ik dacht dat er bij het kampvuur wel aandacht aan besteed zou worden. Maar helaas haha
Haha ik vond dat een heel grappig stukje! Ook zo āwie zijn zijn ouders?ā
hahaha
Ik vind het haar van Mambo trouwens zo duffig zitten, zo plat naar beneden met die middenscheiding.
Lekker vaag ook, het beroep āzelfstandigeā als omschrijving
Ik vind dat Rick zo inspeelt op uiterlijke āverschillenā bij het kampvuur? Tegen die vriend van Elke: āje hebt een hele knappe vriendin, je mag er zelf ook wezen hoor, maar ben je niet bang dat zij er vandoor gaat met een knappere gast?ā (zoiets). alsof knap altijd maar de reden is dat je met iemand bent of juist verleidt wordt door een ander?
En ik vond het ook een beetje raar dat hij tegen Karim zei: je bent super populair, en dat wil jij allemaal opgeven voor Roshina? (Ik parafraseer misschien beetje maar geen zin om terug op te zoeken)
Karim lijkt me tot nu toe echt zoān liefje haha, een frummel.
Ik vind Rick sowieso cringy, ook hoe blij hij zelf steeds wordt van die verleidsters
Ja dat lijkt dit seizoen nog meer dan andere seizoenen, toen hij ook binnenliep bij die jongens en een beetje quasi vlotte opmerkingen tegen die meiden ging maken
cringe #hawaiblouse
Hahaha ja dat moment inderdaad. Doe ff rustig die meiden komen niet voor jou
Die hawaiblouse heeft hij waarschijnlijk geintroduceerd zodat zijn zweetplekken minder opvallen 
Vind Rick ook zo cringy, maarja hij moet die jongens wel een beetje opjutten want als ze trouw zijn is het no fun voor het programma. over het algemeen is het toch vaker de man die de fout in gaat en de vrouwen gaan pas rellen bij slechte beelden 
Dat zou hem kunnen zijn ja
Roshina doet me zo hard denken aan Haroon ākijken kijkenā. De manier waar op ze praat en alles zo duidelijk uit spreekt.
En zij zegt dat ze geen lipfillers heeft. Geloof ik niks van. Wel onbeschoft dat die ene verleider aan haar lippen ging voelen en knijpen en vroeg of ze echt waren.
Edit: Grigor bedoel ik.
Hahaha dat met die zweetplekken en blouse zei ik ook al tegen mn vriend 
Ik vind Rick altijd zo vervelend, de manier waarop hij praat. āWant dan komen de vrijgezellen⦠en ze gaan⦠met jullie op date⦠in een caddy⦠met een roze stuur⦠en dan gaan jullie tennissen⦠maar niet alleen⦠een ander koppel gaat ook meeā¦ā Altijd met die pauzes overal tussendoor. Erger me kapot aan hem.
Ik vind Roshina op Vera Camilla lijken
Ik vind haar juist heel erg op Huda Kattan lijken haha.
Ik moest van de week aan Jessie Maya denken bij haar haha. Maar Vera zie ik ook wel!