Er komt een wel Temptation USA achtige versie voor NL, wel alleen op Videoland als ik het goed heb gehoord. Kunt je nu aanmelden, dus zal nog even duren…
Ik vond Gianni al een aambei, maar die nieuwe man is ook next level hoor.
Hahaha ook dat hij zogenaamd niet weet waarom hij mee wordt mee genomen haha. Wat een klapduif
Videoland
Ja maar hij gaat gewoon de temptation aan
Is het vanavond wel of niet de moeite om te kijken (op tv)?
Laatste tien minuten 
Misschien ben ik te gevoelig, maar lekker dankbaar van Roshina: “Jullie zijn met jezelf bezig, maar Melissa stond echt voor mij klaar”
Ik heb mijn nieuwe motto gevonden: “Is gewoon papi. Lof it” - Romee (2020).
Girl*
Groetjes,
Christian
Antwoord op je spoiler over Zach:
Think again… be prepared volgende week
Ik vind USA dus echt geweldig!
Heerlijk dat ordinaire verpakt in ‘i’m here for love’ en ‘personal growth’. Die schattige presentator die bij elk kampvuur vraagt: maar heb je jezelf wel kunnen ontwikkelen?
‘oh ja daar is je vriend met iemand anders aan het seksen, maar zorg er vooral voor dat dit je zelfliefde oplevert’
Haha precies dit! Ik vond het ook merkwaardig dat werkelijk alles wat ze dan maar doen met een ander gerechtvaardigd wordt als persoonlijke groei/-ontwikkeling of om te ondervinden wat ze willen in een relatie. Verder is het gewoon vreemdgaan maar ok

Echt he, die zou een enkele vlucht m’n leven uit krijgen
Ze ziet er in ieder geval inmiddels uit als de gemiddelde temptation verleidster 
Wauw wat reageert Gianni naar, zegt heel veel over hem.
Ja, wat ziet zij eruit! Sheesh.
This is a safe space. 
Ja geef het gewoon toe denk ik dan…
Die nieuwe vind ik echt zo’n ex on the beach type…
Wat is Arda hypocriet zeg
(Aflevering van gister bekeken).
Arda ain’t gonna survive…
Ja echt een mega klootzak.