Temptation Island #1

Sowieso dat gezeur van de verleid(st)ers überhaupt. :roll_eyes: Wat zitten jullie te nuilen dan het GAAT helemaal niet om jullie?!?!?!

9 likes
Aflevering 7 Roshina

Ik vind haar wel echt mega dramatisch reageren op alleen een blik die Karim geeft

9 likes

En dat gemauw over haar moeder…

Tsja, 2 onzekere mensen. Die elkaar niet vertrouwen… dan is temptation het laatste wat je nodig hebt (en niet omdat ze allebei niet te vertrouwen zijn, maar omdat de programma makers makkelijk under hun skin komt)

2 likes

Echt he, ze had zich al moeten schamen toen zij haarzelf opgaf voor dit programma. Niet nu pas lol.

1 like

Poeh, wat is Arda sexy. Oh my hemel!

1 like

Echt? Ik snap dus echt niet dat iemand zo’n gladde gast sexy kan vinden.

10 likes

Melissa is ook al youtuber hoor!
Belangrijkste info uit de video: één van haar drie sterkste punten is dat ze van pizza houdt (??), ze gaat niet verder met haar zangcarrière (thank god) en ze had geen telefoon in de badkamer maar misschien wel ergens anders en daarvoor moeten we in spanning wachten op een volgende video!

1 like

Had ik een telefoon? Meid. We weten allemaal het antwoord al.

12 likes

Vond haar wel lekkah eigenwijs, tegendraads en “authentiek”.

Ze leek gewoon echt geen zin in dat Tempa gezeik te hebben haha. Maar nu wel vloggen… Kansl00s

2 likes

Ik kreeg bij dit filmpje de melding dat het bedoeld was voor kinderen… gekke YouTube

Team tempa heeft een flinke mogelijke spoiler op Facebook gezet voor geïnteresseerden

11 likes

Oh vind dat wel grappig, iemand moet toch “de Laura” zijn

Mijn sterkste punt is dat ik van pizza hou hahahahahhaa

1 like

Omfg dit is wel een hele spoilerige spoiler, wel juicy. Hun verliefde vibe leek me al iets té echt.

1 like

Er komt een wel Temptation USA achtige versie voor NL, wel alleen op Videoland als ik het goed heb gehoord. Kunt je nu aanmelden, dus zal nog even duren…

4 likes

Ik vond Gianni al een aambei, maar die nieuwe man is ook next level hoor.

7 likes

Hahaha ook dat hij zogenaamd niet weet waarom hij mee wordt mee genomen haha. Wat een klapduif

8 likes

Videoland

Ja maar hij gaat gewoon de temptation aan

2 likes