Is het vanavond wel of niet de moeite om te kijken (op tv)?
Laatste tien minuten
Misschien ben ik te gevoelig, maar lekker dankbaar van Roshina: āJullie zijn met jezelf bezig, maar Melissa stond echt voor mij klaarā
Ik heb mijn nieuwe motto gevonden: āIs gewoon papi. Lof itā - Romee (2020).
Girl*
Groetjes,
Christian
Het lijkt alsof ze als reservekoppel steeds een koppel hebben klaarstaan waarvan de vent zoān klaplul is, dat je toch sowieso wel weet dat het voor goede tv zorgt.
Antwoord op je spoiler over Zach:
Think again⦠be prepared volgende week
Ik vind USA dus echt geweldig!
Heerlijk dat ordinaire verpakt in āiām here for loveā en āpersonal growthā. Die schattige presentator die bij elk kampvuur vraagt: maar heb je jezelf wel kunnen ontwikkelen?
āoh ja daar is je vriend met iemand anders aan het seksen, maar zorg er vooral voor dat dit je zelfliefde oplevertā
Haha precies dit! Ik vond het ook merkwaardig dat werkelijk alles wat ze dan maar doen met een ander gerechtvaardigd wordt als persoonlijke groei/-ontwikkeling of om te ondervinden wat ze willen in een relatie. Verder is het gewoon vreemdgaan maar ok
Echt he, die zou een enkele vlucht mān leven uit krijgen
Ze ziet er in ieder geval inmiddels uit als de gemiddelde temptation verleidster
Wauw wat reageert Gianni naar, zegt heel veel over hem.
Ja, wat ziet zij eruit! Sheesh.
This is a safe space.
Ja geef het gewoon toe denk ik danā¦
Die nieuwe vind ik echt zoān ex on the beach typeā¦
Wat is Arda hypocriet zeg
(Aflevering van gister bekeken).
Arda aināt gonna surviveā¦
Ja echt een mega klootzak.
Ik ging even kijken, maar hoezo hebben zij allemaal hun Instagram op privƩ staan? Is dat om volgers te krijgen ofzo?
Volgens mij moet dat ook. Iedereen van elk jaar heeft dat. Toen ik aan first dates meedeed moest het ook eigenlijk, maar ik heb het niet gedaan. Dat was ter bescherming.
Ik heb geen zin om haar te volgen, maar ben wel benieuwd wat je bedoelt. Ze ziet er op haar profielfoto dunner uit, bedoel je dat?
ik weet niet bij welke aflevering je bent, maar dan is er naast een heleboel growth of veel emotional connection