Temptation Island #1

Is het vanavond wel of niet de moeite om te kijken (op tv)?

1 like

Laatste tien minuten :slight_smile:

4 likes

Misschien ben ik te gevoelig, maar lekker dankbaar van Roshina: ā€œJullie zijn met jezelf bezig, maar Melissa stond echt voor mij klaarā€

Ik heb mijn nieuwe motto gevonden: ā€œIs gewoon papi. Lof itā€ - Romee (2020).

Girl*

Groetjes,
Christian

24 likes

Het lijkt alsof ze als reservekoppel steeds een koppel hebben klaarstaan waarvan de vent zo’n klaplul is, dat je toch sowieso wel weet dat het voor goede tv zorgt.

9 likes

Antwoord op je spoiler over Zach:

Think again… be prepared volgende week :wink:

1 like

Ik vind USA dus echt geweldig!

Heerlijk dat ordinaire verpakt in ā€˜i’m here for love’ en ā€˜personal growth’. Die schattige presentator die bij elk kampvuur vraagt: maar heb je jezelf wel kunnen ontwikkelen?
ā€˜oh ja daar is je vriend met iemand anders aan het seksen, maar zorg er vooral voor dat dit je zelfliefde oplevert’

16 likes

Haha precies dit! Ik vond het ook merkwaardig dat werkelijk alles wat ze dan maar doen met een ander gerechtvaardigd wordt als persoonlijke groei/-ontwikkeling of om te ondervinden wat ze willen in een relatie. Verder is het gewoon vreemdgaan maar ok :sweat_smile: :joy:

5 likes

Temptation USA? Staat op Videoland! @Muggenstift

Echt he, die zou een enkele vlucht m’n leven uit krijgen

9 likes

Ze ziet er in ieder geval inmiddels uit als de gemiddelde temptation verleidster :grimacing:

14 likes

Wauw wat reageert Gianni naar, zegt heel veel over hem.

8 likes

Ja, wat ziet zij eruit! Sheesh.

This is a safe space. :kissing_heart:

6 likes

Ja geef het gewoon toe denk ik dan…

Die nieuwe vind ik echt zo’n ex on the beach type…

3 likes

Wat is Arda hypocriet zeg

(Aflevering van gister bekeken).

1 like

Arda ain’t gonna survive…

2 likes

Ja echt een mega klootzak.

1 like

Ik ging even kijken, maar hoezo hebben zij allemaal hun Instagram op privƩ staan? Is dat om volgers te krijgen ofzo?

1 like

Volgens mij moet dat ook. Iedereen van elk jaar heeft dat. Toen ik aan first dates meedeed moest het ook eigenlijk, maar ik heb het niet gedaan. Dat was ter bescherming.

4 likes

Ik heb geen zin om haar te volgen, maar ben wel benieuwd wat je bedoelt. Ze ziet er op haar profielfoto dunner uit, bedoel je dat?

ik weet niet bij welke aflevering je bent, maar dan is er naast een heleboel growth of veel emotional connection :o_o:

1 like