Temptation Island #1

Mee eens, zo zag ik het ook haha.

1 like

Word gewoon een beetje misselijk van Arda. Heb het gisteravond gekeken en als ik er gewoon aan terugdenk word ik echt misselijk.

3 likes

Antwoord op je Arda spoiler

Ja, dit. En ook hoe hij weer van haar afging was zo ā€˜plotseling’ of zo? Ik vond het allemaal maar raar.

8 likes

Hij vloog ook gelijk een meter opzij? Zal zich misschien toch ook een beetje ongemakkelijk hebben gevoeld

6 likes

Ik vraag me ook af hoe het zit met condooms enzo. Zouden ze die gebruikt hebben? Op de beelden leek het van niet…

5 likes

Ik ben benieuwd of zach en simone het gaan overleven, beide zo flirterig doen.

Arda

Misschien niet zo juicy maar een vriend van me heeft Arda en Amber vorig weekend samen gezien in de supermarkt.

5 likes

Volgens de insta van team tempa wonen amber en arda ook (deels) samen, ze worden heel vaak samen gespot en hun instafoto’s en vlogs zijn in hetzelfde huis opgenomen (kun je zien aan inrichting enzo)

12 likes

Ben ik een hele slechte kijker als ik Amber nog (bijna) niet gezien heb als verleidster?

Ze lijkt heel erg op Eline

Ohja ik volg haar wel sinds een aantal dagen op insta, dus zit net ff te kijken. Aan de tattoos te zien heb ik haar wel in een aflevering om hem heen zien hangen en dacht ik dat het Eline was

1 like

Ik zie ook niet zoveel verschil hoor! Want hij was nu met Eline toch? Ben benieuwd wanneer dat dan omdraait naar Amber

Blijf het bijzonder vinden als vreemdgaanden een nieuwe relatie krijgen met een verleid(st)er. Je hebt dan toch al gezien dat iemand in twee weken volledig vergeet dat er een relatie is.

9 likes

Zou me ook niks verbazen als Eline gewoon een spel speelt en hem helemaal niet wil na Temptation. Want ja hij is niet echt boyfriend material als je ziet hoe snel hij dus vreemdgaat.

6 likes

Maar er is toch zo’n voorstukje waarin Roshina iets zegt van ā€œik schaam me vooral dat m’n moeder dit gaat zienā€ (of zoiets) dus ik heb weinig hoop

Ooooh echt joh??? Dan heb ik niet goed opgelet haha, ik dacht die duikt met een ander in bed. OkƩ dan heb ik nog enigszins hoop

1 like

Voor wie het niet wist - op Videoland staat ook elke week Goedele on Top, met leuke korte interviews met de deelnemers/verleiders

5 likes

Ik vind het echt mega juicy dat Elke en Eline elkaar volgen op Insta?

6 likes
spoiler over karim en roshina

Volgens mij zijn zij na de opnames samen met gianni, melissa en elke op vakantie gegaan naar CuraƧao. En waren ze toen nog bij elkaar. Bron is Team Tempa :sweat_smile:

7 likes

Post ff hier dan!!

Welke aflevering is dit dan?