Volgens mij was dat een microfoon. Zodat ze achter die deur niet alleen uit het zicht zijn, maar ook niet hoorbaar.
Wie lagen er in dat bed aan het eind van afl 9? Wij hadden m op pauze, maar zagen het nog steeds niet
Volgens mij was dat een microfoon. Zodat ze achter die deur niet alleen uit het zicht zijn, maar ook niet hoorbaar.
Wie lagen er in dat bed aan het eind van afl 9? Wij hadden m op pauze, maar zagen het nog steeds niet
Nou Arda mag zijn lach van zijn gezicht wel halen… Geen respect…
Ik heb nu alleen nog maar het idee dat enkel dat Christian en Angela nog bij elkaar blijven…
Prototype boze basisschoolmeester met stoute leerling Gianni.
Misschien waren de verdenkingen over de mobiel al twee dagen aan de gang of zo? En hebben ze toen een poel met koppels gebeld om te kijken of iemand nog geld nodig had?
Koppel 5 kwam zogenaamd rechtstreeks uit Dubai toch? Ook echt zo’n generiek vakantieoord
Ik vraag me trouwens wel af met de back-up koppels. Zouden ze er standaard twee hebben. Een Nederlands en een Belgisch paar, want normaal is de verdeling 2-2 en kan me best wel voorstellen dat het in het contract tussen de twee zenders staat dat het ook 2-2 moet blijven.
Hahahaha wij hadden hem ook op pauze staan maar ik denk
gewoon Arda en die chica
Ik kreeg open relatie vibes.
En idd fake vibes
Ik krijg zoooo de kriebels van die Zach/Zack hoe die ook mag heten…
Volgens mij ook, en ik vond het gewoon lijken of degene die die microfoon/zender gooide, Elke was na het kampvuur en ze daarna boven de pot hing om t spugen van walging ofzo. T leek in ieder geval of er iemand boven de wc hing.
Ja volgens mij ook!
Hoevaak zal Zac ook nog zeggen dat hij als propper gewerkt heeft op Lloret en Mallorca. We weten het nu wel.
Ja maar misschien geloof je anders niet dat hij als verleider sowieso succesvol zou zijn …
Loopt het op tv 1 week achter op videoland ofzo???
Ahhh oke dat wist ik niet. gelukkig heb ik niets gepost nog.
Hij is zo vol van zichzelf echt vervelend
Ik ben er trouwens van overtuigd dat Amber en Arda samenwonen. Heb ze allebei maar even toegevoegd op Insta en je ziet gewoon dat ze in hetzelfde huis wonen nu.
Arda
Huh maar ik snap dit niet, op temptation is hij toch de hele tijd met een Eline (? Toch? Dacht dat ze zo heet haha)
Arda
Ik vond Arda vooral heel vreugdeloos neuken. Nu zien we natuurlijk niet alles maar kreeg zo’n ‘ff erop’ vibe
Ja klopt, ik snap het ook niet, hopelijk antwoorden in de reünie aflevering?
Ze zijn pas op de helft he, ze zitten er nog een hele week. Kan nog een hoop gebeuren in die tijd.