Denk niet dat Jezus een deelname aan temptation support
Ja maar āRoosjeā wil maar niet accepteren.
Same! Jammer
Ik las dat in jaar stories dat insta dat blokkeert omdat ze zoveel verzoeken krijgt. Ze vroeg ook iemand tips heeft om dat op te lossen.
Well well well, somebody switched upā¦
Roshina over Melissa: āAls zij het zo graag wilde verbergen, had ze voorzichtiger moeten zijn. Het was niet mijn verantwoordelijkheid om haar geheim te verbergen.ā
Haha ja ik volg er ook een aantal en het is echt alleen maar spon idd. Word er echt niks wijzer van en dat was juist mijn doel van het volgen
Het valt me op dat Roshina (telefoon maakt er Toshiba van ) nauwelijks tot geen make-up draagt. Ik vind haar echt zo mooi.
Vwb het interview hierboven: Ik twijfel altijd een beetje in hoeverre woorden zijn verdraaid. Als een vriendin dit over mij zou zeggen zou ik dat overigens niet eens erg vinden. Niks aan gelogen, toch?
Spoiler aflevering 10
Arda doet nu alsof hij een relatie wil met Eline, maar Eline wil dat sowieso niet. Denk dat Arda heel graag wil dat hij zijn relatie niet voor niks weggooit en daarom straks āoverstaptā naar Amber omdat Eline dus eigenlijk niks meer wil.
Elke hield zich zo sterk bij het kampvuur zelf, echt respect voor. Wel heel verdrietig dat ze daarna brak en zei dat ze hem had kunnen houden als ze dunner was geweest. Ook omdat ze nu dus is afgevallen.
Typisch trouwens dat Zach meteen zijn joker had ingezet.
Bas vindt ik trouwens steeds walgelijker. Hoe hij praat.
Echt een saaie aflevering, dit kon echt in 10 min ipv de volledige afleveringā¦
Ja inderdaad. Deed me echt heel erg pijn om te horen, moest er gewoon om huilen. Hoop ook echt dat ze niet zoveel is afgevallen om deze reden.
Yes
bahbahbah wat vind ik Arda een ***vent. Daar naartoe gaan omdat je vriendin zogenaamd te losjes is en zelf binnen 10 dagen dit doen. En zijn houding er dan bij. Goed voor Elke om zijn ware aard te zien.
Waar is afl 10 te vinden?
Op Videoland.
Ik ga echt veel te goed op Zach, schaam mij diep.
Dat vond ik ook echt heel erg pijnlijk om te horen
Ooohhjaaa het is alweer woensdag. Ik dacht al huh bij mij staat alleen 9 er op
Ik kijk weer op tv, vorige week niet gekeken dus ben benieuwd
Nou het wordt eindelijk allemaal wat interessanter
Dat deed Tim toch ook altijd???