Temptation Island #1

ik moet zeggen dat ik de verleiders ook echt verschrikkelijk vind. Op het einde zitten er 2 in dat hok en blaimen die Zach dat hij de joker in heeft gezet waardoor ze Simone nu nog niet kunnen neuken. Zo smerig hoe ze echt allƩƩn daar mee bezig zijn…

25 likes

Snap ook niet wat het toevoegt om dat uit te zenden eigenlijk…

Wie heeft het allereerste seizoen van van Temptation gezien? Met Goedele, Arrezina, Stephanie en Sandra? Heb vet gestalkt op social media en Arrezina en Jorrit zijn nog steeds samen en getrouwd!! Terwijl hij wel seks heeft gehad met iemand op de dreamdate

1 like

Ja dat dacht ik ook al, zo niet mijn type qua uiterlijk en innerlijk! Maar ieder zijn smaak gelukkig.

Edit: sorry m’n spoiler doet het niet, hoe kan dat?

[details=ā€œSamenvattingā€]ik vond het ook wel echt sneu voor Elke die zo aan zichzelf twijfelt hierdoor, zou ik ook doen. Al is het natuurlijk wel de fout van de vreemdganger. Ik vond het vooral zo sneu dat ze lieten zien dat er de volgende dag geen spijt was, maar dat hij gelukkiger was. Echt de genadeklap, maar misschien wel goed, want anders blijft ze twijfelen.

En ik vind Angela echt leuk, tot nu toe lijkt ze gewoon een slimme zekere meid die lol kan hebben met andere en dat ook van haar vriend kan hebben. Ze vindt het niet leuk als een ander meisje een hand op z’n knie legt, maar ze is wel realistisch en ziet dat hij wegloopt. Ik vind die Christian meestal niet zo’n leuke vent, maar ze zijn tot nu toe wel een goed koppel[/details]

4 likes

Ik wil even zeggen dat ik Roshina op Instagram echt over vind komen als een leuke vrouw. Intelligent en opbouwend en body positive, leuk om te lezen.

12 likes

Ik!
Ik ken ook iemand van die reeks.
Toen was het nog groot drama als een man zijn hand op de bil van een verleidster had gelegd.

Oops, hier stond een spoiler.
Voor mij is dat geen spoiler meer omdat ik dat 15 jaar geleden op TV had gevolgd. Maar niet iedereen was toen al oud genoeg om daar naar te kijken.

1 like

Even in spoiler voor het geval iemand dit seizoen nog wilt zien.

Ja klopt! Sandra heeft toen seks gehad op de dream date, terwijl ze zich de rest van de tijd heel goed gedragen had! En ze had het opgebiecht terwijl er idd geen beelden van waren.

Haha onee ik ben ook weer in het temptation gat gevallen hoor.
ā€œWaarom mannen op mij vallen? Omdat ik lang en slank ben en goede billen en tieten hebā€
Wat een intens gebrek aan diepgang haha. Awful. Toch maar weer gefascineerd kijken.

5 likes

Hij heeft ook al gezegd dat ze snel haar koffers moet pakken en bij hem in Hasselt moet komen wonen

3 likes

omg jaaa goeie oude tijden! Wow dat zij nog samen zijn, das echt al lang ook dan.

Hoe zou het met Gringo zijn

1 like

Ik heb even gezocht. Blijkbaar is hij uiteindelijk met Ciska getrouwd maar in 2012 gescheiden. In 2016 is hij opnieuw getrouwd met een andere vrouw.

1 like

Waarom zei karim over Roshina ā€˜mijn ex’? Dat vind ik na een week op een eiland echt wel een heftige uitspraak.

Denk een verspreking? Misschien dacht ie dat ie op ex on the beach zat

10 likes

Ben je sarcastisch over je laatste zin?

Verder denk ik dat het inderdaad een stomme verspreking was.

Nee geen sarcasme, wel een grapje

5 likes

Ik vind het juist als verspreking raar. Hoe ben je na een week je partner al vergeten of zodanig dat je haar herinnert als ex?

Hij doet niks fout qua fysiek contact. Maar hij zegt wel dingen over hun relatie en haar die mij de indruk geven dat ie niet content is ermee.

Misschien hadden ze het daarvoor over exen ofzo? Ik zie er niet zoveel kwaads in eigenlijk, maar ik vind ook dat Karim het best goed doet (tegen al mijn verwachtingen in trouwens)

8 likes

Volgens mij is dat echt in scene gezet, dat de regie heeft gezegd ja zeg ff ex om de boel wat interessanter te maken

2 likes

Nouja Arda wordt nu ook overal gespot met Amber dus dat duidelijk ook ergens misgegaan met Eline

6 likes

Vind het echt knap hoe veel vrouwen zich altijd zo sterk kunnen houden bij die kampvuren met verschrikkelijke beelden, was bij vorige seizoenen ook heel vaak zo. Zou ik zelf echt niet kunnen, zou compleet flippen denk ik

2 likes