Temptation Island #1

Waar kan ik dit kijken?

Gewoon videoland!

1 like
Aflevering 11

Precies, ik zat alleen maar ‘je hebt NIETS FOUT GEDAAAAAHAAN’ tegen mijn tv te blĂ©ren.

4 likes
Afl 11

Wtf zei die Arda dan toen hij erachter kwam dat Eline niet serieus met hem is. Het leek alsof hij spijt toonde enzo maar totdat hij bedacht dat ie dan beter voor Amber had kunnen kiezen. Huh??? Je kan ook gewoon NIET vreemdgaan

29 likes
aflv 11

Hahaha ja echt hĂš! Ik dacht dat hij zou zeggen dan had ik dit nooit gedaan. Maar nee hoor er komt alleen maar uit dat hij dan voor amber was gegaan :joy:

7 likes
Samenvatting

Haha ja dit vond ik zo bizar! Wat een mannetje.

1 like
aflevering 11

Volgens mij heeft Zach teveel Temptation gekeken voordat hij hier aan begon. Hij doet precies de dingen waarvan je weet dat je schermtijd krijgt, bijvoorbeeld iets door de kamer heen smijten (op t laatst in de aflevering), dat wordt dan ook telkens herhaald in previews en terugblikken. Wel mooi dat die verleidsters hem ook allemaal uit kotsen om z’n domme uitspraken.

6 likes

afl 11

Ik walg echt van die Zach en die Roshina vind ik ook maar irritant haha.

4 likes

Ik kijk nog heel ouderwets op tv :joy:. Maar ik moest echt een beetje huilen om Elke. Ik hoop zo dat ze inmiddels weet dat zij duizend keer beter verdient dan zo’n klootzak als Arda. En dat er niks niks niks mis is met haar uiterlijk of wat dan ook.

7 likes

Oh nee. De eerste deelnemer die vraagt of het leuk is om te vloggen (Karim op insta). Daar gaan ze hoor

Maar Karim mag van mij wel gaan vloggen eigenlijk :smirk::innocent:

12 likes

Ja hij is wel de beste die dat kan doen haha. Maar ze zullen nu wel 1 voor 1 ermee komen

1 like

Als daar nog meer witlof wijsheden worden gegeven zal ik met liefde elke vlog kijken.

5 likes

Ik snap het ding tussen Karim en Roshina niet zo? Waarom is iedereen hier zo ‘voor’ Karim?

Omdat hij letterlijk niks fout doet, zij een dramaqueen is en irritant articuleert.

22 likes

Mja in het programma doet hij niks fout en vind ik haar echt overkomen als een dramaqueen. Weet natuurlijk niet wat er voor het programma is gebeurd, maar volgens mij is hij nooit echt vreemd gegaan oid en heeft zij echt trust issues?

1 like

Ja als dat waar is gaat dat inderdaad te ver

Hahaha articuleert

Ik vind haar eigenlijk geen dramaqueen. Vind dat ze het allebei prima doen.

1 like

Melissa, Felicia, Arda en Angela doen nu al aan youtube

Nou dit was van korte duur, wat een kneus zeg.

1 like