Nadat ze de eerste keer samen hadden geslapen was Arda toch ook zo bezig tegen Eline dat ze niks verkeerd hadden gedaan want niks gebeurd blablabla. Daar was zij het duidelijk ook niet zo mee eens maar praatte gewoon mee.
Ik vraag me ook altijd af waar de wc is
Hahaha dat verhaal van Gianni? Vond het wel grappig dat hij gewoon naar bed ging en er pas uit kwam toen ze beloofden echt te vertrekken.
Dit heb ik ook gelezen. Demi tagte onder dat bericht allemaal mensen die in haar seizoen meededen. Dus het lijkt idd elk jaar hetzelfde trucje van de productie
Hahaha ja ik snap het zelf ook niet helemaal. Ik denk juist omdat hij zo fout is, heb een dingetje voor foute mannenš
Oooo ja love Harry ookš Zo fout hahaha
Volgens Michella Kox was Zach āvroeger homoā
Receipts op haar facebook
Ik vind die Bas echt trying too hard⦠zo vaak laten weten dat Simone zijn type is, dat hij überhaupt altijd op zulke blonde vrouwen valt, dat hij dr wel even gaat neuken, etc. En dan die blik erbijā¦denk bijna dat hij niet op vrouwen valt
Pffff hou op met me hoor
Hahaha āmensen accepteren mijn shit niet dus zeg ik sorryā. Hij zegt nog net niet sorry als ik iemand heb gekwetst.
Over je spoiler: eens! Zeker omdat hij dat al zo snel doet.
wat een hoop bullshit. āik wou dat ik de tijd terug kon draaien, maar dat gaat niet. Dus ik ga nu maar verder met mān levenā
okeeee
Jeetje echt schandalig hoor dat ze hen dus elke keer zo lang laten wachten tijdens het kampvuur, en dat wordt verwacht dat ze nog gaan feesten erna, en dat die vrijgezellen dus ook al die tijd zitten te wachten tot ze rond een uur of 4.00 weer terugkomen. Echt belachelijk vind ik dat. Heel begrijpelijk dat die 2 jongens van het vorige seizoen en Laura vaak meteen naar bed gingen erna. Ze werden als saai bestempeld, maar dit gedeelte wordt er niet bij verteld.
Die Amber heeft ook wel een gigantisch bord voor de kop als ze nu met hem samen is
Sameee!!!
Ahahahaha ik ook
Dat is echt wel mega toevallig dan!
Arda bij Goedele on Top is nog steeds een klootzak (terwijl zij juist zegt dat hij oprechte pijn en spijt toont). Vond hem veel te nonchalant reageren op de seksbeelden van hem en Eline (die hij in dat interview voor het eerst zag). Wel heel mooi dat Goedele zijn sekstechnieken nog afkraakt lol. En bij die beelden van Amber die huilt omdat Arda besloot voor Eline te gaan zag je hem slikken en naar beneden kijken, sowieso zijn die twee nu wel samen
Ik ga NU kijken hahaha