Temptation Island #1

Jaa ook die man die dingen als ik heb het nog nooit gedaan doet

1 like

Aaahahahahaha oh ja dit was ik alweer vergeten. Ik ga sowieso stuk om haar :joy::heart:

1 like

Zach spoort echt niet.

3 likes

Jaa, hij doet ook voice overs voor eigen huis en tuin toch? Vond het zo verwarrend :joy:

1 like

Ik denk echt dat hij dacht dat hij de volgende temptation bad boy zou gaan worden ofzo
 maar alles aan hem is zo desperate en net niet.

4 likes

Beetje respect he

1 like

Arda heeft ook echt geen spijt dat hij Elke bedrogen heeft. Zijn enige spijt is dat hij hier geen rela aan over houdt.

32 likes

95% kans dat hij bij het laatste kampvuur iets gaat zeggen als “sorry als ik je heb gekwetst”

18 likes

Ik ga je kk hard klappen

14 likes

Ik baal een beetje 1 keer niet de kans gehad om te kijken in de ochtend/middag en alles is al offline gehaald of werk niet meer.

1 like

wil je mn videoland gegevens?

3 likes
aflv11

Wow wat is dit. Arda en Zach zijn he le maal leip joh. Snap ook niet dat Romee er nog naast gaat liggen? Wel of geen tv programma, ik was echt per direct klaar geweest met zo iemand.

3 likes

Als het mag

Anders vraag ik het niet hahaha ik app je

1 like

Wel benieuwd tot wanneer Zach de fuckboy van Mallorca is geweest. Op de insta fuckboy airlines staat Zach nog op de foto van afgelopen zomer #fbimodus

7 likes

Ehm mijn buurjongen uit zeeland staat op die insta :joy: waar is dat van?
Edit; omg correctie mijn halve dorp

3 likes

Omg deze aflevering.
Ik vond het heerlijk dat de voiceover zei dat Arda aan het zwelgen was in zelfmedelijden. Wat een idioot, lekker boos worden op Eline dat zij niet gelijk een relatie met je wil. Groot gelijk heeft ze.

En hoe sterk was Elke tegenover Eline??! Superknap.

Zach. Tja. Ik weet niet waar ze vandaan hebben getoverd hoor, wat een figuur. Snap niet dat Romee dan nog bij hem in bed kan liggen.

4 likes

Onbegrijpelijk ook dat er een ‘volwassen’ man is die denkt dat je vrouwen kan aanspreken met ‘ouwe’ en kan vertellen dat je kk hard wil naaien. Daarnaast is het gewoon een rat. Het zou zo 100.000 keer mooier zijn als Romee hĂ©m zou afwijzen maar dat er dan voldoende beeldmateriaal is om zijn vriendin toch zijn ware aard te laten zien.
Wat ook enorm opvalt is dat het hem naar niet lijkt te lukken een volledig kloppende zin te vormen. Hij gebruikt allerlei verkeerde uitdrukkingen (‘onrespectvol dat ze mij zo afspiegelt’)
Lang verhaal kort; echt een sukkel.

5 likes

Jezus die Zach. Wat denkt die kerel man. Niet te doen dit.
Als zelfs de verleiders en medekandidaten je irritant vinden, doe je toch iets niet helemaal goed

7 likes

Echt precies dit. Geen woorden voor wat een idioot hij is