Zach lijkt me zo’n typische jongen die vreemdgaat en jou vervolgens gaat uitleggen waarom dat eigenlijk jouw schuld is.
De hele aura van Zach SCHREEUWT gewoon “FAKE”!
Ik Ga De VeRLeiDiNg AAn: uh nee, je gedraagt je als een idioot.
Ik ViNd HeT WeL LeUk DaT zE zO oM mE hEEn DaRtELt: nogmaals nee, want je zoekt haar op
Been there, done that !!! (Met mijn ex) En indd denk dat hij dat ook gaat doen. Want hij doet continu alsof simone heb helemaal voor lul zet (en ergens is ze ook niet de hele tijd respectvol) maar HIJ!!!
Hahahahah deze aflevering, die Arda, die Zach… ik vind dit echt heel bijzonder
Vind sommige van die vrouwelijke deelnemers ook wel echt idioot hoor. Dat Simone dan (zonder beelden) tegen een verleider zegt “Ik wil niet dat mijn kind op jouw schoot gaat zitten waar fuckboy op staat”. Maar meid: waarom ben je dan samen met een vent die daar trots op is? Zelfde als Roshina die Karim 0% vertrouwd. Waarom ben je dan samen?!
Zack zei nog zoiets als ‘ik heb het wel net die meiden te doen hoor… zitten hier al lang, hoog libido enzo…’
Gast… aub. Don’t flatter yourself.
(Of ben ik nou gek… na 2 weken op een eiland heb ik echt niet de behoefte iemand te bespringen en vooral niet zack)
Die Arda, hoeveel zelfmedelijden kan iemand hebben. En Zach vind ik echt een idioot, kan gewoon bijna niet geloven dat dat een echte relatie is.
Maar denken jullie dat het gedrag van Zach echt is? Niemand kan toch zo een idioot zijn?
ja kan wel. denk dat het echt is.
Geen idee of het bij hem echt is maar er zijn wel echt mensen die zo zijn.
Na Tim en Orpheo sta ik nergens meer van te kijken.
Een goede vriendin van mij heeft met hem op school gezeten en zegt dat hij echt super lief en leuk is. Ik geloof hier alleen niet zo veel meer van na deze beelden.
Gatverdamme wat naar zeg. Ik snap niet dat dit soort figuren een platform krijgen.
Ik geloofde nog dat dit gewoon een acteur was die ingehuurd werd (voor spanning en sensatie) omdat zijn karakter té bizar voor woorden is. Maar hij is dus blijkbaar écht zo!?!?!?!?
Dat zijn natuurlijk ook de enige figuren die zich verlagen tot een programma als Temptation…
Neemt niet weg dat ik graag kijk hoor. Maar het is wel een laag programma.
ahh nein. Ik ben glad vergeten gister aflevering 12 te kijken online en nu werken de linkjes niet meer. heeft er iemand een werkend linkje of moet ik era echt aan geloven om een videoland account aan te maken ?
Vond die Annelien (?) echt zo lief voor Elke na het stellen van de vraag
Ik wist niet eens dat er linkjes zijn?
Kijk gewoon oldskool via R.T.L zelf
Via spatie.net (zonder puntje in het midden), maar die werken slecht en maar kort want is eigenlijk niet toegestaan…
Edit: werkt inmiddels wel weer!
Er komen ineens allemaal video’s van Nick Eshuis in mijn aanbevolen op YouTube. Nu eentje met Simone in deze video is ze zo leuk, super enthousiast!