Haha echt he. Maarja
Ik hoop dat ik het weer ergens anders kan kijken dan videoland. Net weer mijn abbo opgezegd, omdat ik echt niets daar kijk.
Ja daarom is het nu net een andere versie hahaha () en lijkt het meer op de Amerikaanse. Het gaat daarbij wel iets minder van ‘woehoe ik heb hem als verleidster in bed gekregen missie bereikt’ en iets meer om echt een partner te vinden.
En misschien dat ze achter de schermen nog veranderingen heb gedaan?
O echt? Dan hoop ik dat de ‘verleiders’ ook wel een beetje classy zijn
Ja haha daar ben ik ook benieuwd naar
Het zijn ook geen verleiders dit keer, maar singles
Haha mijn god er is een Kleine Mike en een Grote Mike. Cool.
Oh ze zijn echt duizend keer minder ordinair en nep dan de vorige seizoenen. Vind deze mannen en vrouwen echt veel aantrekkelijker.
Vind ze beduidend minder opgepompt lijken qua spieren danwel fillers
Nee donderdag!
Ben wel heel benieuwd. Heb de Amerikaanse nooit gezien maar hier lijkt het dus alsof de singles ook op zoek zijn naar liefde?
Waarom niet? Please ga kijken!
Ik ben gewoon jaloers dat je USA nog kan kijken, zo leuk, doen!
Zin in donderdag!
Het concept is anders, maar er is echt niet minder drama dan de Nederlandse versie.
Twee jaar later zijn er nog steeds ruzies onder de kandidaten
Ik denk dat ik weer ff Videoland ga nemen voor dit spektakel. Hopelijk wordt het niet al te braaf (dat het de andere kant op slaat)
Joehoe de 1e 2 afleveringen staan erop!
Ik ben aan het ‘thuiswerken’ dus ik weet wat ik nu ga doen
Hahaha, exact mijn status op dit moment! Heb de eerste inmiddels gezien
Ik vind die voorstel aflevering altijd zo langdradig en lang duren. Ik wil ACTIE!!
De intro doet wel erg temptation aan trouwens. Daar lijkt genoeg gejank en actie te zijn hehe. En beetje jammer ook dat ze hetzelfde muziekje gebruiken als de USA versie
Vanochtend in bed aflevering 1 gekeken en ik erger me nu alweer. Die ene dude die het niet vond kunnen dat je iemand anders ‘eye candy’ noemt. Wtf. Waarom denken al die mensen dat je serieus maar 1 mens op de wereld aantrekkelijk kunt vinden? Dit soort uitspraken waren er in andere seizoenen ook. Ik snap niet hoe je zo ignorant kunt zijn.
Echt nu alweer heerlijk dit