Temptation Island #1

Holy shit wat is Shirley veranderd…

9 likes

Ik herken haar helemaal niet meer terug.

Tegen de wallen.

Haha ik heb geeeeen idee :woman_shrugging:t3: En uit dat tekstje blijkt maar weer hoe toxic en verslavend al dat gesleutel aan je lichaam is, want zij denkt dus dat ze er alsnog hetzelfde uit ziet en daarom natuurlijk ook dat het nog steeds niet goed genoeg is. Iedereen kan zien dat ze heel erg veranderd is

6 likes

13 in een dozijn

2 likes

Zal me niks verbazen als ze de volgende keer als verleidster mee gaat naar Temptation Island.

1 like

Gelukkig is klasse niet te koop.

Hoezo gelukkig? Lijkt mij juist handig, mocht ik dat willen :grinning:

1 like

Wat een trash is dit… Oh my
De tekst slaat ook nergens op. FC Groningen, investeer in woningen. Que?

Hahahahaha wat IS dit? De tekst slaat ook helemaal nergens op? Vraag me af wat fc Groningen van dit nummer vindt :joy:.

1 like

De naam is weg, maar neem aan dat dit Arda is?

Weet er eentje die in de wijk rond waggelt om riool service abonnementen probeert te verkopen

2 likes

Tea :tea:

Max, stond hier een tijdje terug redelijk agressief die shit te verkopen aan de deur

2 likes

Over een paar weken kunnen we weer :joy: Vind het wel leuk dat ze het dit keer meer zoals de Amerikaanse versie gaan aanpakken, wat minder gezuip/geneuk/getwerk mag ook wel eens.

4 likes

Leuk! Sonny en Jaidy (?) deden ook mee aan wereldreis op wielen van sbs6. Sonny vond ik daarin vrij heftig (energie voor 100). En echt zo’n typisch Amsterdams influencer stel (social media, modellenwerk etc etc). Ben benieuwd hoe het nu is :slight_smile:

Jolien en Herbert krijgen een tweede kindje

Als het een meisje wordt kunnen ze haar misschien Saartje noemen.

34 likes

Het ging erover in het mommybloggers topic! :blush:

Het schiet op, as donderdag dus weer de eerste aflevering!

Vind t toch wel bijzonder dat Peter vd Vorst eerst zei dat het niet meer van deze tijd was blabla en er dan toch doodleuk gewoon door wordt gegaan met deze ordinaire tv :joy:

3 likes