Temptation Island #1

Voor mij was uit aflevering 1 de opmerking “zit je net lekker in een motion met iemand” (toen ze weg moesten naar hun vriendinnen weer) ook nieuw. Maar ik zal wel oud zijn.

3 likes

Haha ik voel me ook heeeeel oud als ik dit kijk. Maar heel veel mensen daar zijn ook eind 20/begin 30 dus zoveel scheelt het niet :woman_shrugging:t3:

2 likes

Ik begin echt te twijfelen of ik wel de juiste betekenis van spiritueel in mijn hoofd heb.

13 likes

Sonny is van de complottheorieën

1 like

Oooo ik zie het nu on zijn stories, hij is wakker hoor. Wat een clown

Alsof het niet nog erger kon

2 likes

Die Sonny :rage: Ik kan jou wel onderhouden, ik kan jullie verliefd op mij maken, gaaaaadver.

3 likes

Ja sorry Bowie, we hebben anoniem besloten dat jij naar huis gaat.

36 likes

“Sorry lieverd”

4 likes

38
Ik heb connecties en connection meegeteld

60 likes

Lol, wil je nog een keer kijken en dan spiritueel/spiritualiteit turven?

3 likes

Volgende week

3 likes

‘Sonny is voor mij wel de ware omdat hij voor mij ook mn eerste lange relatie is’
Goed argument :joy::woman_facepalming:t3:

30 likes

Haha respect dat je deze suffe aflevering nog een keer hebt doorstaan voor dit onderzoek :clap:t3:

Ohhhh ik zou bij Ricky ook wel kriebels krijgen :heart_eyes:

Edit:
Maar goed, vind het wel tekenend dat je als 33-jarige voor een 22-jarig meisje valt. You do you hoor, maar zegt toch misschien een beetje iets over zijn levensfase

1 like

Ik word een beetje onpasselijk van wat er allemaal uit Sonny’s mond komt vallen zeg…

1 like

#mehart

9 likes

Ooo dus alles wat hij zegt heeft hij eigenlijk niet gezegd maar herhaald??? Heftig man. We moeten medelijden met hem hebben

3 likes

Die nieuwe verleider komt binnen, zo HALLO :heart_eyes:

8 likes

Sonny en Jaymi lijken qua uiterlijk op elkaar, ja dat jullie ook opgevallen? Komt door hun mond denk ik.