Temptation Island #1

Ik snap sowieso niet die ‘afkeer’ van een lange relatie in dit soort programma’s. “Oh ben je al 9 jaar samen bro?”. “Hoe hou je het vol?”.
Lijkt me fantastisch als je al op jonge(re) leeftijd zo’n relatie kunt opbouwen, niet iedereen heeft de behoefte om rond te sletten.

12 likes

Net of degene die het vraagt dan dus niet de intentie heeft om zo lang samen te zijn? Als het goed zit, gaat dat “vanzelf” en vliegen de jaren voorbij. Dan denk je toch niet oh wauw we zijn nu al 4 jaar samen. Da’s wel lang genoeg :crazy_face:

2 likes

Ik ben nu halverwege aflevering 2 en erger me nu al kapot aan Sonny door zijn uitspraken hoe hij jongere meisjes wel kan helpen te ontplooien.

21 likes

Karina en Gregory gaan denk ik sowieso de mist in, ik vertrouw hem echt niet. Maar ik hoop dat Gulcin en Sorelis samen blijven, die zijn zo lief samen!

2 likes

Zoiets zei hij toch ook over zn eigen vriendin? Dat ze jong bij elkaar gekomen waren, maar hij haar wel had geholpen met volwassen worden oid? :nauseated_face:
Sws vind ik echt dat hij teveel kapsones heeft. Echt zo’n smoothboy player. Blehhg

1 like

Oké ik heb beide afleveringen gezien. Ondanks dat het nu een ander soort serie is, vind ik het toch nog steeds wel temptation stylo eigenlijk. Vooral bij de mannen. Dat Gregory en Sonny nu al zo op de vrouwen afgaan… Marco zoekt wel meer de connectie, maar gaat ook best snel eigenlijk! Voor nu heb ik alleen vertrouwen in Sorelis.

Dat hartje boven het bed is ook echt mindfuck trouwens. Ben wel benieuwd hoe het verder gaat lopen

Dat laatste woord hoor ik dus precies met overdreven Amsterdams accent als ik het lees :sweat_smile:

2 likes

Ja, ik geloof er ook niets van als hij zegt dat hij wil dat Jaydi zelfstandiger wordt. Deze man geilt erop om jonge meisjes te helpen. Volgens mij zit hij helemaal niet te wachten op een vrouw die zich onafhankelijk van hem opstelt.

6 likes

Jeetje hoe die mannen praten over hun vriendin/die relatie met elkaar😱 belooft niet veel goeds. (Of juist wel hehe)

Jaaa blegh, hij is echt zo’n lifecoach type dat je nu overal veel ziet.

4 likes

Ik vind hem eerder iemand die nog een heel ouderwets beeld heeft van een relatie meets het vervangende vaderfiguur. Hoe hij ook zei dat Jaydi afhankelijk van hem was e.d. En toen hij een klik had met iemand van 33 (ja sorry weet de namen nog niet) en haar eerst wel interessant leek te vinden omdat ze al ‘verder’ was maar uiteindelijk toch weer niet omdat hij dat toch weer té leek te vinden. Echt iemand die graag wil dat de andere minder onafhankelijk lijkt te zijn ofzo. Want oh wee als ze al goed weet wat ze wil in het leven en haar mannetje staat :face_vomiting:

4 likes

Hahaha ja echt vreselijk, hij zei ook van “maar dat zijn je gloriejaren bro!!”.

afbeelding

13 likes

Haha en die Marco, heeft 1 dronken gesprek over ~Energy Doesn’t Lie~: “we gingen bijna in elkaars ziel kijken”
:o_o:

19 likes

Dat lijkt me ook wel iets zeggen over de gesprekken die hij dan met zijn vriendin voert normaal gesproken

1 like

Ben nu al klaar met de muziek haha allemaal van die duistere/deprimerende versies van nummers. Lijkt wel een vlog van Bonnie.

5 likes

Haha jeetje zelfs het intromuziekje van de Amerikaanse versie is overgenomen

2 likes

Donders als die Karina in een normaal tempo zou praten dan zou een aflevering 10 minuten korter duren.

23 likes

Hahaha echt wat een irritainment die vent. Hij is 27 he? Ziet er ook veel ouder uit

Die Ricky van 33 heb ik wel een zwak voor

5 likes

hahahaha ja idd, kots :face_vomiting:

2 likes

He, Carré herken ik van insta/youtube.

2 likes