Ze hebben het format aangekocht dus dan is dat meestal verplicht, net als bij Heel Holland Bakt
Oh die Sonny! Nu al m’n grootste irritatie die man haha. Hij doet me ook aan iemand denken maar weet nog niet wie. Een acteur volgens mij…
Thijs Römer?
Marco doet mij ook zó aan iemand denken, vooral de manier waarop hij praat. Ik kom er alleen niet op.
Toen Gregory trouwens zei dat hij vond dat Karina een tattoo van zijn naam moest nemen nadat ze vreemd was gegaan.
Die bedoel je vast niet, maar hij doet mij denken aan Ritchie uit De Bachelorette.
Dat heb ik niet gekeken dus nee haha. Hij is natuurlijk ook wel een bepaald type waar er veel op lijken. M’n vriend ziet er Danny de Munk in. Snap ik ook wel.
En Sorelis lijkt op Willie Wartaal!
Haha ben ik dan de enige die dat introliedje heerlijk vind en het keihard meeblert?
Oh nee zeker niet, het liefst met een zo vals mogelijke stem
Hij deed mij direct aan Tommie Christiaan denken
ach ja die sorelis is echt lief, toen ie met die mannen aankwam in die vila “ik vind het eigenlijk niet zo erg dat er nog geen vrouwen zijn, ik heb ook gewoon leuk met jullie” <3
Nou die Marco vond ik ook wel heftig met z’n ‘sicke’ gesprek met die meid. Ik vind hem ook niet sympathiek overkomen.
Ja, dat vond ik ook meteen al! Maar dan met een stommere persoonlijkheid
Hij schrok van de klik die ze al hadden en het gesprek was echt sick volgens hen. Maar ging idd ook over energieën (dat vond ik ook gelul haha, maar kan ook aan mij liggen).
Hahah ja het waren echt van die typische dronkemansgesprekken die dan heel ongemakkelijk zijn om nuchter naar te luisteren. “Ik ben echt een energieënmens” “OMG JIJ OOK!?” “OMG JA IK HEB DIT OOK!!!” “OMG NEEE WAT EEN TOEVAL” “IK VOEL ZON KLIKKKKKKKKK”
hhahaha ik dacht precies hetzelfde toen ik het aan het kijken was, zo ongemakkelijk. “ja ik voel echt een goeie vibe bij jou, jij bent heel puur.”
Hahaha ja precies dat. Vriend en ik zaten ook echt zo op de bank
Met je energie
Net begonnen met aflevering 1, vind die Sonny nu al een walgelijke vent
We “viben” en hebben echt een klik met elkaar
We hebben dezelfde bloedgroep (???)
Ik vond dat gedrag van Gregory eigenlijk veel meer overschrijdend dan dat van Marco, maar bij hem ging dat hartje niet aan, alleen een iPad beeld (wat niet eens het slechtste beeld was). Maar goed, allebei sukkels wel.