Temptation Island #1

Oh yes volgende week het eerste kampvuur. Tijd voor drama :fire:

Ik vind dit nieuwe format wel ff wennen. Doordat je nu tussendoor geen hijggeluiden en shots met vuur hebt, lijkt het alsof hun gebrek aan intelligentie en idd de loze woorden nog meer benadrukt worden :joy:

Maar anyway. Ik hoop dat Sorelis en z’n vriendin bij elkaar blijven, die vind ik cute

11 likes

Kan iemand turven hoe vaak er connectie is gezegd deze aflevering. Anders offer ik me wel op vanavond als ik de aflevering nog een keer ga kijken

4 likes

Jammer voor ze dat ze straks niet kunnen schnabbelen op feesten in de clubs

11 likes

Het erge is, hij geeft zichzelf de credits dat hij haar heeft ā€˜opgebouwd’ het tegendeel is waar, hij heeft haar kapot gemaakt, en afhankelijk en nu verwijt hij haar dat ze te aanhankelijk is.
Hoogste boom hoor voor deze vent. Denk niet dat er 1 vrouw is die hem nog wil na temptation.

8 likes

Ugh Sonny en zijn ā€˜Evie kan wel verliefd op mij worden’ :roll_eyes:

En ā€œzij mag mij wel beter leren kennenā€, alsof het een privilege is. Normaal doen.

10 likes

Oh die Sonny, wat een figuur. Elke keer als hij iets zegt wil ik echt mijn ogen uitkrabben en huilen. Hoe hij dan zegt ā€œja ik zou jou wel kunnen onderhoudenā€ en ā€œik heb zoveel te bieden, reizen, eten, iedereen zou verliefd op mij wordenā€. Excuse me? Onderhouden? Zijn we terug in de jaren 50 of wat?

En die Marco is ook wel iemand die ik wel zie vreemdgaan. Ik denk dat hij echt verliefd zou kunnen worden op iemand anders met zijn ā€˜in elkaars ziel kijken’.

En dat er gewoon al twee zeggen dat hun relatie misschien wel gewoon ā€˜op’ is, na nog geen twee dagen??

Ik vind Ricky van de single mannen wel echt heet hoor hoor, tering. Maar checkte net zijn Instagram en toen had hij de story van Kaj gerepost met dat mondkapjes massahysterie zijn dus ik ben alweer genezen.

De nieuwe mannelijke vrijgezel is ook wel leuk qua uiterlijk maar die dame… Ik moest een beetje cringen.

9 likes

Ugh ja dit! Hij bekijkt het altijd vanuit de ander! Zij kunnen verliefd worden op hƩm. Want ja, hij is de oppergeilsteknapstebesteman van de wereld natuurlijk. Dat hij verliefd kan worden op hun boeit niet. Als zij maar op hem zijn. Want hij heeft ze immers zoveel te bieden :face_vomiting:

Sonny doet alsof hij een Hans is…

1 like

En een van de knapste meiden ook, vind ik.

3 likes

Voor mij was uit aflevering 1 de opmerking ā€œzit je net lekker in een motion met iemandā€ (toen ze weg moesten naar hun vriendinnen weer) ook nieuw. Maar ik zal wel oud zijn.

3 likes

Haha ik voel me ook heeeeel oud als ik dit kijk. Maar heel veel mensen daar zijn ook eind 20/begin 30 dus zoveel scheelt het niet :woman_shrugging:t3:

2 likes

Ik begin echt te twijfelen of ik wel de juiste betekenis van spiritueel in mijn hoofd heb.

13 likes

Sonny is van de complottheorieƫn

1 like

Oooo ik zie het nu on zijn stories, hij is wakker hoor. Wat een clown

Alsof het niet nog erger kon

2 likes

Die Sonny :rage: Ik kan jou wel onderhouden, ik kan jullie verliefd op mij maken, gaaaaadver.

3 likes

ā€˜Ik ben hier om te besluiten of we vriendschappelijk uit elkaar gaan of onze relatie echt op is’

Eh dat is hetzelfde toch?

ā€˜Ken je Hugh Hefner’

Deze vent

7 likes

Ja sorry Bowie, we hebben anoniem besloten dat jij naar huis gaat.

36 likes