Temptation Island #1

Ik wil het sws weten!

Volgens mij zijn het vieze Greggie en z’n vriendin die er eerder uit gaan toch??? Dacht ik bij Team Tempa te hebben gezien. Ben wel echt benieuwd wat die nou weer uitgespookt hebben dan.

Het is de afgelopen seizoenen dan wel wat he? Met koppels die eerder naar huis (moeten) gaan :sweat_smile:

ik vind echt dat ze een boete clausule moeten toevoegen hoor. Slaat nergens op

Michella heeft wel vaak gelijk toch?

1 like

Dat zeker! Ik kan niet wachten waarom deze keer er mensen uitgaan!

1 like

Ik vond het bijzonder dat Gulcin een korte jumpsuit ā€œeigenlijk nietā€ mocht meenemen van Sorelis.

Denise: Marco houdt van ExOtIsChE vrouwen :nauseated_face:

Naast #vibe(n) hebben we een nieuw it-woord: #levelen

Marco: Ik houd van de mensen bij wie 't cirkeltje 't kleinst is
Ik snapte zijn redenering ook niet.

6 likes

Ik vind het sowieso apart dat Sorelis en Gulcin gekozen zijn voor dit programma. Ze zijn lief samen maar ik heb ook echt het idee dat ze geen idee hebben waar ze nou eigenlijk mee bezig zijn in dit programma.

1 like

Marco wordt zo iemand die na 4 dagen verliefd is op een verleider en dan uiteindelijk wordt gedumpt door de verleider. Zijn vriendin Denise zou zich ook niet zo afhankelijk van die dweil moeten opstellen, want ze is overduidelijk gekker op hem dan hij op haar.

Ze zou dus beter kunnen krijgen dan zo’n sukkelige jongen die zegt ongelukkig met haar te zijn en temptation aangrijpt om van haar af te komen.

6 likes

afbeelding

Ik snap ook al niet waarom zo’n Sonny met zijn vriendin zijn uitgekozen: dit zijn van die mensen die kennelijk al overal op televisie zijn geweest waar mogelijk. Om maar bekend te worden.

3 likes

Die jongen die van het vrijgezellenleven ging proeven tijdens hun relatie en vindt dat Denise niet zo introvert moet zijn? Neuh, die is gewoon op jacht naar een ander. Dat wordt zo’n Tim van Deborah verhaal.

6 likes

Ik vond Marco in de tussenstukjes steeds volwassen overkomen, maar zodra hij praat met die jongens en singles komt 'ie over als een slappe vaatdoek. Ook die straattaal de hele tijd.

3 likes

Ja, ā€˜t is echt zielig vind ik :disappointed_relieved:.

Oh man, wat was dat goed toen

2 likes

Blehhhh wat maakt Sonny weer een paar cringe waardige opmerkingen deze aflevering :face_vomiting: :face_vomiting: :face_vomiting:

3 likes

ā€˜Ik heb iedere vrouw wat te bieden’

Ik sla over

16 likes

Oh en iedereen die na 2 dagen ā€œeen spirituele connectieā€ heeft gevonden :roll_eyes:

4 likes

En ā€œik maak jullie alle twee verliefd op mijā€ blugh wat een kwal is het toch ook. Hij vindt zichzelf zó fantastisch. Wat een lul :face_vomiting:
En met zn gezwets over uit eten gaan en de wereld ontdekken :roll_eyes:

14 likes

Omdat Sonny een narcist is en die relatie sowieso geen stand houdt en daardoor spraakmakende tv maakt.

Hoop echt dat Jaydi inziet aan wat voor mongool ze drie jaar haar tijd heeft verspild

En ik hoop dat als Sonny toch verliefd wordt op een ander daar, dat hij keihard wordt gedumpt en uitgelachen voor het oog van alle camera’s en andere verleiders.

Sorry echt haat aan dit soort mannen

16 likes

En ā€œeen spirituele connectie voelenā€ horen we ook vaak voorbijkomen dit seizoen

2 likes