Daniele di Stefano, werkt ook in z’n zaak volgens mij. Verder niet echt een bekend persoon. Echt ziek, 1500 tot 1800 euro per week 
Was zij nou verleidster of waren hun een koppel dat meedeed? Al die vrouwen lijken op elkaar 
Arda zat in een koppel dat meedeed en Amber was verleidster, hij verliet z’n vriendin (Elke) voor haar! Maar niet voordat ie in het programma vreemdging met Eline(?)
Amber moet echt meteen zwanger zijn geraakt, want Melissa van hetzelfde seizoen verliet toen het programma terwijl zij al zwanger was en zij is ook echt net bevallen
Edit: Dat laatste wat ik zeg is niet waar, dat was Channah die het programma verliet omdat ze zwanger was
Anyhow, alletwee na Temptation snel zwanger geraakt
Amber en Arda zijn al sinds vorig jaar december bij elkaar zag ik laatst in Ambers stories. De reden dat ik haar zo volg is omdat ik op dezelfde dag ben uitgerekend als zij…
Melissa was niet al zwanger tijdens de opnames.
Jup, ik heb teveel tijd om allerlei stories van mensen te bekijken met zo weinig afleiding tijdens de lockdown…
Nouja dan is ze alsnog heel vroeg in die relatie zwanger geraakt
.
Zeker waar! Ze dacht dat ze onvruchtbaar was en dit bleek niet zo te zijn, dus ze waren niet zo voorzichtig geweest…
Waarom weet ik dit?!
Ik vind hem tot nu toe wel leuker dan Lotte vorige week, ik vergelijk die 2 toch met elkaar want beide “influencer”. Het komt veel oprechter over vanuit Fabrizio
Sonny die zich realiseert dat hij “hier wel echt op zijn plek is”. Met zo veel vrijgezelle vrouwen om je heen bedoel je zeker 
Ik voel me ietwat sadistisch maar genoot er stiekem van om Sonny’s hoofd te zien vertrekken tijdens het kampvuur. Hij zit zó in mijn allergie door hoe hij steeds het mannetje wil zijn en boven al die meiden wil staan. Ik heb het idee dat Kaj hem ook niet goed trekt.
Gregory tijdens het kampvuur: “ik kom hier voor antwoorden en ik hoop dat die antwoorden worden beantwoord” ?? 
Ik vind Jaydi echt een leuk mens, ben ik de enige?
Ik heb de nieuwe aflevering nog niet gezien maar nee, ik vind haar tot nu toe ook heel leuk! Snap echt niet wat ze met die droeftoeter moet.
Vind haar op haar instagram wel weer heel anders overkomen.
Vond het echt een slappe aflevering. Vorige week gaven ze een preview van dat Sorelis bleef zitten om met Kaj te praten, vervolgens is het nog steeds niet uitgezonden? Lekker uitsmeren over 3 afleveringen 
Ik vind Jaydi ook leuk overkomen in Temptation. Keek net op haar instagram en herken haar echt niet op deze foto:
https://www.instagram.com/p/CHxRejUHhP3/?igshid=727jyv97uf4i
Ik vond de aflevering echt saaaai deze week. Maar jezus die Ricky, echt ik wil zijn kinderen baren wat een hete man. Maar moet ie wel eerst zijn aluhoedje weggooien.
Maar wat een gejank zeg van Sonny en Gregory, eerst zelf veels te ver gaan en deze week ineens lopen janken dat hun vriendin toch écht de ware is en blabla. Sure Jan.
Wel leuk om te zien dat Gulcin en Sorelis het wel naar de zin hebben ondanks dat ze elkaar heel erg missen en eigenlijk niet zo goed weten wat ze daar nou eigenlijk doen. Meestal zie je ze dan afsluiten van de groep maar ze hebben wel plezier.
Verder valt er vrij weinig over deze aflevering te zeggen dacht ik zo 
Sinds wanneer is Marco niet meer hotel de botel van Anne?
nu was die andere chick (naam kwijt) het ineens helemaal
Sonny ziet niet dat Ricky verliefd is op Jaydi.
Maar ik zie het wel. Gnagna
Ik moet zeggen dat ik me ook afvraag hoe oprecht het vanuit de singles allemaal is hoor. Ze zeggen wel allemaal dat het is om de liefde te vinden, maar krijg er toch wel wat standaard Temptation vibes bij eigenlijk. Vraag me af als er relaties uit zouden komen, hoe lang dat stand houdt allemaal
Sws krijg ik best wel het idee dat het nieuwe format ze behoorlijk wordt “opgelegd” vanuit de regie ofzo. Het woord (spirituele) connectie wordt echt zó vaak genoemd, samen met groei en ontwikkeling. Dat zeiden ze in de “normale” Temptation echt nooit. Ook Kai en Monica hebben het er steeds over. Dat was in de Amerikaanse versie ook echt zo. “Alles draagt bij aan je eigen groei” 
Vond de presentator in de Amerikaanse versie wel echt beter trouwens. Veel meer supportive naar de kandidaten toe. Beetje psychologisch misschien zelfs wel. Het is nu nog steeds best wel dat ze de sensatie proberen uit te lokken. Ook met hun uitspraken/vragen
Dat moment met Sorelis die iets tegen Kaj wil zeggen wordt wel uitgemolken. Was vorige week al in de vooruitblik en nu weer.